hjælp! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Mig og kæresten har lige haft et ekstremt skænderi, virkelig vildt skænderi, desværre.

Kan babyen inde i maven mærke det? Hvis ja, hvad sker der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Mig og kæresten har lige haft et ekstremt skænderi, virkelig vildt skænderi, desværre.

Kan babyen inde i maven mærke det? Hvis ja, hvad sker der?

Det kommer an på hvor langt du er henne..

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Det kommer an på hvor langt du er henne..

er i uge 29

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

er i uge 29

hey lige en  baby kan godt mærke du bliver stresset og høre larmen, oplevede det selv da jeg var gravid, det eneste der skete var at nå kæresten lød sur, sparkede han ekstra meget inde i maven, så bare tag det roligt

Anmeld

29. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

er i uge 29

Ja, så kan baby'en høre stort set det hele

Jeg tror ikke at du kan miste, men hvis du er stresset, er baby'en også stresset. Tror at du i værste tilfælde kan føde for tidligt, men hæng mig ikke op det..

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

hey lige en  baby kan godt mærke du bliver stresset og høre larmen, oplevede det selv da jeg var gravid, det eneste der skete var at nå kæresten lød sur, sparkede han ekstra meget inde i maven, så bare tag det roligt

ja okay, men er virkelig bare bange for har ekstrem ondt i maven og mærker ham ikke lige nu, så håber bare snart han sparker til mig igen.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Ja, så kan baby'en høre stort set det hele

Jeg tror ikke at du kan miste, men hvis du er stresset, er baby'en også stresset. Tror at du i værste tilfælde kan føde for tidligt, men hæng mig ikke op det..

okay, tak

Anmeld

29. maj 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

ja okay, men er virkelig bare bange for har ekstrem ondt i maven og mærker ham ikke lige nu, så håber bare snart han sparker til mig igen.

tag noget at drikke og læg dig i seng eller sofa alene og slap af og snak til ham, han kan godt høre dig, det har hjulpet da jeg var gravid og vores dreng ikk sparkede

håber snart du mærker ham så du kan blive tryg igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.