Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mig og kæresten har lige haft et ekstremt skænderi, virkelig vildt skænderi, desværre.
Kan babyen inde i maven mærke det? Hvis ja, hvad sker der?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Mig og kæresten har lige haft et ekstremt skænderi, virkelig vildt skænderi, desværre. Kan babyen inde i maven mærke det? Hvis ja, hvad sker der?
Det kommer an på hvor langt du er henne..
Honnie's Wife:) skriver: Det kommer an på hvor langt du er henne..
er i uge 29
Anonym skriver: er i uge 29
hey lige en baby kan godt mærke du bliver stresset og høre larmen, oplevede det selv da jeg var gravid, det eneste der skete var at nå kæresten lød sur, sparkede han ekstra meget inde i maven, så bare tag det roligt
Ja, så kan baby'en høre stort set det hele
Jeg tror ikke at du kan miste, men hvis du er stresset, er baby'en også stresset. Tror at du i værste tilfælde kan føde for tidligt, men hæng mig ikke op det..
MinBabyOscar <3 skriver: hey lige en baby kan godt mærke du bliver stresset og høre larmen, oplevede det selv da jeg var gravid, det eneste der skete var at nå kæresten lød sur, sparkede han ekstra meget inde i maven, så bare tag det roligt
ja okay, men er virkelig bare bange for har ekstrem ondt i maven og mærker ham ikke lige nu, så håber bare snart han sparker til mig igen.
Honnie's Wife:) skriver: Ja, så kan baby'en høre stort set det hele Jeg tror ikke at du kan miste, men hvis du er stresset, er baby'en også stresset. Tror at du i værste tilfælde kan føde for tidligt, men hæng mig ikke op det..
okay, tak
Anonym skriver: ja okay, men er virkelig bare bange for har ekstrem ondt i maven og mærker ham ikke lige nu, så håber bare snart han sparker til mig igen.
tag noget at drikke og læg dig i seng eller sofa alene og slap af og snak til ham, han kan godt høre dig, det har hjulpet da jeg var gravid og vores dreng ikk sparkede
håber snart du mærker ham så du kan blive tryg igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128