Graviditetsyoga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Happiness

Så har jeg netop meldt mig til graviditetsyoga for 3. trimester gravide. Skal starte her 7. juni, og så er det over 4 gange på 1,5time hver gang. Kostede kun 360kr, så tænker at det er godt givet ud, hvis det kan hjælpe under fødslen, så man ikke går i panik...

Er lidt spændt på det, og håber at kunne få nogle redskaber med til fødslen.

Er der nogen der har haft erfaringer med yoga og fødslen? Har det hjulpet på vejrtrækningen og i forhold til at kunne håndtere smerterne?

På forhånd tak for svar, og rigtig god søndag aften til jer alle.

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Så har jeg netop meldt mig til graviditetsyoga for 3. trimester gravide. Skal starte her 7. juni, og så er det over 4 gange på 1,5time hver gang. Kostede kun 360kr, så tænker at det er godt givet ud, hvis det kan hjælpe under fødslen, så man ikke går i panik...

Er lidt spændt på det, og håber at kunne få nogle redskaber med til fødslen.

Er der nogen der har haft erfaringer med yoga og fødslen? Har det hjulpet på vejrtrækningen og i forhold til at kunne håndtere smerterne?

På forhånd tak for svar, og rigtig god søndag aften til jer alle.

Camilla

Hopper lige med på vognen her. Skal nemlig starte til Yoga fordi jeg går og spænder så meget. Så vil da gerne høre om andres erfaringer.

Anmeld

29. maj 2011

Happiness

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hopper lige med på vognen her. Skal nemlig starte til Yoga fordi jeg går og spænder så meget. Så vil da gerne høre om andres erfaringer.

Så må vi håbe der er nogle kloge kvinder derude som har prøvet det

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Happiness skriver:

Så må vi håbe der er nogle kloge kvinder derude som har prøvet det

Ja, hallooooo klog kvinder???? HILFE! 

Anmeld

30. maj 2011

Rosa

Jeg gik til graviditetsyoga, og det var skønt!!! Ikke bare var superhyggeligt, og sjovt, men det var afslappende og ja - det var klart med til at syrke min vejrtrækning, og jeg havde ingen problemer med den under fødslen. Kan klart anbefales!!!

Anmeld

30. maj 2011

Happiness

Rosa skriver:

Jeg gik til graviditetsyoga, og det var skønt!!! Ikke bare var superhyggeligt, og sjovt, men det var afslappende og ja - det var klart med til at syrke min vejrtrækning, og jeg havde ingen problemer med den under fødslen. Kan klart anbefales!!!

Det lyder godt!

Jeg skal kun gå til det 4 gange, men det har så også direkte fokus på fødslen. Så håber at få en masse gode teknikker.

Anmeld

30. maj 2011

Nynne88

Jeg går til graviditets yoga nu - og det er virkelig skønt . Ved af gode grunde ikke , hvordan det hjælper under fødslen, men indtil videre er det skønt

Anmeld

30. maj 2011

sne190810

Rosa skriver:

Kan erklære mig ganske enig med Rosa.

Det er noget af det bedste jeg gjorde for mig selv, under hele min graviditet.
Fik endda ros af Jordemoderen som sagde, at det var virkelig overraskende så god samt kontrollende/obs jeg var på min vejrtrækning.

Og hvordan det kan hjælpe under selve fødslen vil jeg tro er hvordan du finder/har ro i dig selv, og kunne slappe af i kroppen (primært bækken og underlivsområde) samt igen de dejlige super vigtige vejrtrækninger. Min yogalære sagde at man snildt kunne forkorte ens fødsel med et par timer, ved at trække vejret ordentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.