Endnu en et par dåbskager fra mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Polkaprik

Angelspot skriver:

Du er super dygtig!!

Taaark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dot D

Igen igen igen SUPERFLOTTE kager Michelle

Er det nemt at bruge de Crimpere til kanten??? 

Anmeld

29. maj 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Igen igen igen SUPERFLOTTE kager Michelle

Er det nemt at bruge de Crimpere til kanten??? 

Ja det er faktisk ret nemt. Havde den dog liggende i flere måneder inden jeg turde kaste mig over det da jeg var sikker på at jeg ville få ødelagt kagen

Til gengæld har jeg et prægeark som jeg er eget uvenner med så tænkte faktisk jeg vill hive fat i dig for at høre hvilke slags du brugte og hvordan du gør for at det ikke glider og laver dobbelt?

Anmeld

29. maj 2011

lillekylling

hvor er det vildt..hvad er prisen for sådan en kage ex..40kuvert..

bar nysg?

Anmeld

29. maj 2011

Polkaprik

lillekylling skriver:

hvor er det vildt..hvad er prisen for sådan en kage ex..40kuvert..

bar nysg?

Skriver lige en PB til dig

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Ja det er faktisk ret nemt. Havde den dog liggende i flere måneder inden jeg turde kaste mig over det da jeg var sikker på at jeg ville få ødelagt kagen

Til gengæld har jeg et prægeark som jeg er eget uvenner med så tænkte faktisk jeg vill hive fat i dig for at høre hvilke slags du brugte og hvordan du gør for at det ikke glider og laver dobbelt?

Jamen mit er fra Wilton, og jeg bruger det modsat af hvad der står man skal, hi hi, sådan virkede det bedst for mig.

Jeg ruller min fondant ud, også ligger jeg måtten ovenpå, tager min store kagerulle også ruller jeg væk fra mig selv, mens jeg trykker rigtigt hårdt på kagerullen. Jeg tager et lille stykke fremad ad gangen for at få trykket lagt hele vejen hen af kagerullen.

Var det forståeligt??? Det håber jeg

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Nu er nr to jo set et par gange eller fler fra dig men stadig så fin!

Men nummer et... WAUUUUUUUW!!!!!

Anmeld

29. maj 2011

Polkaprik

Dot D skriver:

Jamen mit er fra Wilton, og jeg bruger det modsat af hvad der står man skal, hi hi, sådan virkede det bedst for mig.

Jeg ruller min fondant ud, også ligger jeg måtten ovenpå, tager min store kagerulle også ruller jeg væk fra mig selv, mens jeg trykker rigtigt hårdt på kagerullen. Jeg tager et lille stykke fremad ad gangen for at få trykket lagt hele vejen hen af kagerullen.

Var det forståeligt??? Det håber jeg

det er også sådan jeg gør men det virker bare ikke! Men er det en silikonemåtte du har?

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

det er også sådan jeg gør men det virker bare ikke! Men er det en silikonemåtte du har?

Ja den store(52 x52cm) jeg har brugt på den dåbskage, der er lagt ind i dag er, men jeg har også nogle i A4 størrelse i stift plast, der gør jeg det samme...

Anmeld

29. maj 2011

Bshizzle

I kage-tøser er mine drømme-kvinder i mit liv..!!  LOL
... ELSKER Kage ... og hold da (undskyld min kære sprog)..KÆFT hvor gør du/i det flot med de kager..

Jeg står gerne på booking listen til en dåbskage til engang efter Sep.. og når jeg engang skal planlægge barnedåbs-kagen for den lille spir som er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.