Hej piger!
Ja lørdag morgen måtte vi som skrevet desværre en tur på skadestuen med Liva 
Hun har fundet ud af at hun nu kan kravle op i sofaen og i lørdags gik det så galt om hun faldt ned fra sofaen! Hun græd med det sammen og løb hende til hende og vi gik ud i køkkenet efter hendes sut! Derefter plejer hun hurtigt at stoppe med at græde, men ikke i går - siger til Claus at lige om lidt kan vi se hvor hun har ramt, så vi kan ligge en kold klud på...
MEN så ser jeg at hun bløder fra øret og det blir ret voldsomt - PUHA, jeg får det så skidt og kvalme med det samme og ser at hendes lille øre er flækket foran og bagved!
Får en kold klud på og styrter ud af døren og på skadestuen!
Der er lidt ventetid og blødningen er stoppet - Liva er ok og leger i venteværelset og jeg går kun og tænker på om hun mon skal syes 
Vi kommer ind og den sødeste sygeplejerske undersøger øret - Liva er fuldstændig ulykkelig og er bestemt ikke tryg ved situationen!
Vi snakker om det og Liva må ha ramt sofabordet med øret i hendes styrt 
Hun tjekker øret 2 gange og der er revnet foran og bagved, og heldigvis er der ikke sket noget med brusken så hun skal kun limes begge steder!!
Da vi er færdige er Liva´s hår gennemblødt fordi hun har grædt så meget, men er hurtigt ok igen! Hun får masser af plaster på og vi kører hjem!
Hun styrter ind og leger og har bare været GLADE LIVA hele tiden siden - vi har intet mærket på hende - HUN ER DEN SEJESTE PIGE PÅ 14 MDR JEG KENDER 
Så nu skal plasteret sidde på så længe som muligt, så arret bliver pænt og så må vi se hvor slemt det ser ud!
Tak fordi du læste med 
Anmeld