Liva på skadestuen i lørdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Mor til L&S

Hej piger!

Ja lørdag morgen måtte vi som skrevet desværre en tur på skadestuen med Liva

Hun har fundet ud af at hun nu kan kravle op i sofaen og i lørdags gik det så galt om hun faldt ned fra sofaen! Hun græd med det sammen og løb hende til hende og vi gik ud i køkkenet efter hendes sut! Derefter plejer hun hurtigt at stoppe med at græde, men ikke i går - siger til Claus at lige om lidt kan vi se hvor hun har ramt, så vi kan ligge en kold klud på...

MEN så ser jeg at hun bløder fra øret og det blir ret voldsomt - PUHA, jeg får det så skidt og kvalme med det samme og ser at hendes lille øre er flækket foran og bagved!

Får en kold klud på og styrter ud af døren og på skadestuen!

Der er lidt ventetid og blødningen er stoppet - Liva er ok og leger i venteværelset og jeg går kun og tænker på om hun mon skal syes

Vi kommer ind og den sødeste sygeplejerske undersøger øret - Liva er fuldstændig ulykkelig og er bestemt ikke tryg ved situationen!

Vi snakker om det og Liva må ha ramt sofabordet med øret i hendes styrt

Hun tjekker øret 2 gange og der er revnet foran og bagved, og heldigvis er der ikke sket noget med brusken så hun skal kun limes begge steder!!

Da vi er færdige er Liva´s hår gennemblødt fordi hun har grædt så meget, men er hurtigt ok igen! Hun får masser af plaster på og vi kører hjem!

Hun styrter ind og leger og har bare været GLADE LIVA hele tiden siden - vi har intet mærket på hende - HUN ER DEN SEJESTE PIGE PÅ 14 MDR JEG KENDER

Så nu skal plasteret sidde på så længe som muligt, så arret bliver pænt og så må vi se hvor slemt det ser ud!

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

BabyThilde

Puh ha sikke en forskrækkelse, godt hun er sådan en sej lille pige og at der ikke var sket mere

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er hun sej den lille tøs. Og godt det ikke var alvorligere 

Anmeld

29. maj 2011

lisesp83

Puhhh. Et chok i har fået der.

Men godt hun er sig selv igen. God bedring til Liva

Anmeld

29. maj 2011

B&J

Uhh sikke en dag, men godt hun er glad og fuld af liv igen hun er en sej lille pige

Anmeld

29. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Godt, at der ikke skete mere, men kan godt forstå, at I blev forskrækket og god at hun er glad igen

Jeg var selv en tur fordi skadestuen med min dreng i torsdags

Anmeld

29. maj 2011

Mor til L&S

Tak allesammen - Ja lidt af en forskrækkelse! Hun er jo kun 14 mdr, så tidligt vi allerede skulle derud for at blive syet

men godt det ikk gik værre

Til Jer Alle!

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

30. maj 2011

Mette.

Puha, sikke en oplevelse. Godt hun kunne nøjes med at blive limet og hun klarede det så flot.

Anmeld

30. maj 2011

Mor til L&S

Mette. skriver:

Puha, sikke en oplevelse. Godt hun kunne nøjes med at blive limet og hun klarede det så flot.

Ja - så synd for hende altså!! Av av !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.