Mens to gange på en mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

håber i kan svare mig på hvad der sker for min krop!

Normalt får jeg min mens. den 11 i hver mdr. det er nærmest så jeg kan stille klokken efter det.

Men denne mdr kom det den 2. og varede til den 7. og så kom det sku igen her den 25. og jeg bløder stadig!

Kan det godt komme 2 gange på en mdr? Er ikke på noget prævention da jeg er i "kloster" pt kan man sige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

metski83

Jeg har prøvet at have det to gange på en måned.

Mit startede mandag og sluttede onsdag.

Så startede den igen ugen efter om mandagen og varede igen til onsdag.

Men det var da jeg smed mine p piller, så kunne kroppen vist ikke rigtigt finde ud af det.

Men har kun prøvet det, den ene gang.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Jeg har prøvet at have det to gange på en måned.

Mit startede mandag og sluttede onsdag.

Så startede den igen ugen efter om mandagen og varede igen til onsdag.

Men det var da jeg smed mine p piller, så kunne kroppen vist ikke rigtigt finde ud af det.

Men har kun prøvet det, den ene gang.

tak for dit svar. jeg har ikke været på p-piller i snart 5 mdr, da jeg er alene. synes bare det virkede sært at det kom to gange. men kroppen kan vel spille et puds ind i mellem.

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Anonym skriver:

tak for dit svar. jeg har ikke været på p-piller i snart 5 mdr, da jeg er alene. synes bare det virkede sært at det kom to gange. men kroppen kan vel spille et puds ind i mellem.

Det kan den i hvert fald.

Den første måned efter p pille stop (også 5 måneder for mit vedkommende) Var min mens som tidligere beskrevet.

De to efterfølgende måneder kom min mens præcis på dagen, som hvis jeg havde spist p piller.

Sidste måned gik jeg 4 dage over tid.

Så tror lige kroppen skal lære at kende sig selv igen efter p pille stop.

Jeg har i hvert fald kunnet mærke en stor forandring i kroppen, både på den ene og anden måde.

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det kan den i hvert fald.

Den første måned efter p pille stop (også 5 måneder for mit vedkommende) Var min mens som tidligere beskrevet.

De to efterfølgende måneder kom min mens præcis på dagen, som hvis jeg havde spist p piller.

Sidste måned gik jeg 4 dage over tid.

Så tror lige kroppen skal lære at kende sig selv igen efter p pille stop.

Jeg har i hvert fald kunnet mærke en stor forandring i kroppen, både på den ene og anden måde.

Det har bare været SÅ regelmæssig efter p-pille stop, men nå, "rart" at jeg ikke er den eneste der har prøvet at kroppen drilelr

Anmeld

29. maj 2011

metski83

Anonym skriver:

Det har bare været SÅ regelmæssig efter p-pille stop, men nå, "rart" at jeg ikke er den eneste der har prøvet at kroppen drilelr

Ja det har min også, på nær den første måned og sidste måned. Jeg skrev til min læge da jeg fik det to gange på en måned. For syntes kun man hører om piger med udebleven mens, ikke det andet.

Hun skrev tilbage at det var meget normalt efter p pille stop.

Anmeld

29. maj 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Normalt får jeg min mens. den 11 i hver mdr. det er nærmest så jeg kan stille klokken efter det.

Men denne mdr kom det den 2. og varede til den 7. og så kom det sku igen her den 25. og jeg bløder stadig!

Kan det godt komme 2 gange på en mdr? Er ikke på noget prævention da jeg er i "kloster" pt kan man sige!

Da den kom 2 gange på en mdr. hos mig (det er sket 2 gange) var det fordi jeg havde haft en biokemisk - måske det også er dit tilfælde?? 

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Ja det har min også, på nær den første måned og sidste måned. Jeg skrev til min læge da jeg fik det to gange på en måned. For syntes kun man hører om piger med udebleven mens, ikke det andet.

Hun skrev tilbage at det var meget normalt efter p pille stop.

ååh super, jamen så er der vist ingen ko på isen, bare LIDT træls at sku have det 2 gange

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

CmarianN skriver:

Da den kom 2 gange på en mdr. hos mig (det er sket 2 gange) var det fordi jeg havde haft en biokemisk - måske det også er dit tilfælde?? 

jeg har ikke været sammen med nogen i 7 mdr så derfor stoppede jeg med p-piller for 5 mdr siden.

Så det kan vist ikke lade sig gøre.

Men tak for svar

Anmeld

29. maj 2011

.....

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet, men det var dog inden jeg begyndte på p-piller.. Det er utrolig træls, men på et tidspunkt kommer den ind i en "normal" rytme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.