Hvad skal jeg spise? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Der er ikke noget der kan gøre mig så gal og hormonella som forbandet skod aftensmad. Det eneste vi har tilgængeligt i huset lige nu er spaghetti med ketchup. Det kunne jeg tildels leve med, hvis vi bare havde lidt ost jeg kunne rive over, men nej. Vi har INTET, og har/har ikke haft tid til at handle ind.

Vi vil ikke bestille fastfood, fordi vi ikke vil være usunde, og det eneste sunde vi kan finde at bestille er sandwich, men det tør vi ikke pga. alt det her med tomat, agurk og salat der er oppe i medierne. For sandwichstedet vidste ikke helt hvor deres grøntsager var fra, og i og med jeg er gravid, vil jeg ikke tage chancen.

Hvad ville i gøre? Fårk det kan gøre mig i SÅ nederen humør. Har næsten lyst til at tude (ja, man er vel hormonel, whatever). Vi har ikke en gang noget spændende pålæg eller noget.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dustmuz

tjaa Gør som mig..
Smut ud i skabet, grib en pak knæk brød og en bøtte honing, så er aftenen reddet.. hehe

Men hvis du mangler begge dele, så kan de hentes her

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

tjaa Gør som mig..
Smut ud i skabet, grib en pak knæk brød og en bøtte honing, så er aftenen reddet.. hehe

Men hvis du mangler begge dele, så kan de hentes her

De skal vidst hentes så Har knækbrødet men ikke noget at komme på, og desuden mætter det slet ikke sådan en hungrende gravid kvinde som mig :/ 

Anmeld

29. maj 2011

muzen

altså jeg tænker bare en gang pizza skader ikke og det bliver man heller ikke usund af, tværdigmod syntes jeg det er mere usundt ikke at spise når man er gravid

Anmeld

29. maj 2011

Frk.S

Er spaghettei og kethup det absolut ENESTE i har i huset?

Hvad med rugbrød, havregryn, havregrød, eller lign.?

Anmeld

29. maj 2011

Dustmuz

hehe.. kæresten og jeg har også lige lavetn en GRYDEFULD millionbøf, og der er RIGELIGT til både dig, kommende Baby, og resten af Familien

Så du kan da bare komme..
og mangler der pasta, har vi ca 5kg endnu..

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

altså jeg tænker bare en gang pizza skader ikke og det bliver man heller ikke usund af, tværdigmod syntes jeg det er mere usundt ikke at spise når man er gravid

Vi har i en periode fået lidt for meget fastfood, og da vi begge vil passe på vægten (taget for hurtigt på), er det desværre helt udelukket  

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Er spaghettei og kethup det absolut ENESTE i har i huset?

Hvad med rugbrød, havregryn, havregrød, eller lign.?

Rugbrød med intet pålæg, havregryn men ingen mælk.. Ja, havregrød kan også laves med vand, men det kaster jeg op af  Så vi har faktisk bare en masse enkeltdele, som ikke kan kombineres til noget brugbart. Det er skide dumt, men vi har begge to bare så travlt lige for tiden, at overskuddet til at handle ind ikke har været der. Vi har masser af pasta, men vi har ikke en gang nok ketchup til os begge to. Skide smart, egon. 

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

hehe.. kæresten og jeg har også lige lavetn en GRYDEFULD millionbøf, og der er RIGELIGT til både dig, kommende Baby, og resten af Familien

Så du kan da bare komme..
og mangler der pasta, har vi ca 5kg endnu..

Nøj det lyder lækkert!

Anmeld

29. maj 2011

muzen

Anonym skriver:

Vi har i en periode fået lidt for meget fastfood, og da vi begge vil passe på vægten (taget for hurtigt på), er det desværre helt udelukket  

så kan man vende den og sige i dag er en undtagelse!! også er det slut også må i jo sørge for at have køleskabet fyldt op. men har i ikke noget i fryseren, eks kyllinge file eller laks. det tør hurtig op.

og man kan sagten spise past til begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.