Se mine hylder til lillesøsters værelse m billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

cecilie1984

går jo på barsel om 3 dage. Også var det meningen jeg ville i gang med lillesøsters værelse.

Men da Emilie sov til middag i dag startede jeg med at samle de 4 hylde kasser jeg har købt. Puhh sikke dog et projekt, selvom de ser nemme ud, fik jeg alligevel vendt dem forkert då de ikke passede sammen (når de bliver hængt op) så måtte skille 2 af de 3 jeg havde samlet også sammen med manden starte forfra. Hvorfor skal sådan noget dog være så svært, det viser sig så de kan samles på 2 måder

NÅ men her er resultatet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

De er bare fine

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

30. maj 2011

lion

Hvor er de fine

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

cecilie1984 skriver:

går jo på barsel om 3 dage. Også var det meningen jeg ville i gang med lillesøsters værelse.

Men da Emilie sov til middag i dag startede jeg med at samle de 4 hylde kasser jeg har købt. Puhh sikke dog et projekt, selvom de ser nemme ud, fik jeg alligevel vendt dem forkert då de ikke passede sammen (når de bliver hængt op) så måtte skille 2 af de 3 jeg havde samlet også sammen med manden starte forfra. Hvorfor skal sådan noget dog være så svært, det viser sig så de kan samles på 2 måder

Super fine!

Hvor er de fra?

Anmeld

5. juni 2011

Malli

cecilie1984 skriver:

så fine, er de hjemme malet?

Anmeld

5. juni 2011

cecilie1984

Malli skriver:

så fine, er de hjemme malet?

nej de er købt i silvan i vejle for kun 50 kr stykket. Småfolk papiret har jeg selv limet på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.