Hvor får man repareret sin barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.916 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

jacqueline84

Ja som overskriften lyder, er min trykknap gået i stykker på min barnevogn. Meget irriterende Nogle der ved hvor de udfører reparationer på barnevogne. Jeg har ikke kvitteringen så jeg kan gå ned til forhandleren. Bor i københavn. HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Rockertand

jacqueline84 skriver:

Ja som overskriften lyder, er min trykknap gået i stykker på min barnevogn. Meget irriterende Nogle der ved hvor de udfører reparationer på barnevogne. Jeg har ikke kvitteringen så jeg kan gå ned til forhandleren. Bor i københavn. HJÆLP

Du går vel bare i en forretning, der forhandler barnevogne svarende til mærket på din barnevogn?

Der var inkluderet service til vores Odder-barnevogn, men de bad ikke om at se kvittering, så i princippet kunne vi bare have henvendt os "uden for nummer", rigtig fin ordning lige at have et tjek på alle dele 1 år efter købet, og der blev smurt og afprøvet - der har dog aldrig været noget galt med den, men dejlig ordning  

Anmeld

29. maj 2011

LC

Nu er der forskel. Odder barnevogne forhandles kun af Babysam... (Så vidt jeg ved ejer babysam odder)

Derfor vil de i en babysam altid vide at en odder barnevogn er købt hos dem. Det er jo ikke tilfældet med andre mærker, som bliver solgt mange forskellige steder.

Men prøv butikken, kan være de evt. kan fortælle hvor du kan få det repereret.

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LC skriver:

Nu er der forskel. Odder barnevogne forhandles kun af Babysam... (Så vidt jeg ved ejer babysam odder)

Derfor vil de i en babysam altid vide at en odder barnevogn er købt hos dem. Det er jo ikke tilfældet med andre mærker, som bliver solgt mange forskellige steder.

Men prøv butikken, kan være de evt. kan fortælle hvor du kan få det repereret.

Ejer Babysam Odder?  Eller har de bare salgsaftale på dem. 

Anmeld

29. maj 2011

LC

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ejer Babysam Odder?  Eller har de bare salgsaftale på dem. 

Babysam har ihvertfald eneret på at sælge odder barnevogne...

om de ejer dem, eller bare har lavet en salgsaftale der gør at odder ikke må sælge til andre butikker er jeg ikke helt sikker på...

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LC skriver:

om de ejer dem, eller bare har lavet en salgsaftale der gør at odder ikke må sælge til andre butikker er jeg ikke helt sikker på...

Ok. Tak, så ved jeg da hvor jeg kan finde dem hvis jeg skal se på dem. 

Anmeld

29. maj 2011

Carina:-)

LC skriver:

Jeg mener at have hørt at de ejer odderfabrikken.

Anmeld

29. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

jacqueline84 skriver:

De vil helt sikkert gerne lave din barnevogn, hvis de forhandler mærket. Men uden bon ska du nok være forberedt på at det vil koste lidt..

Anmeld

29. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

LC skriver:

Odder er da en selvstændig produktion, så tror da hun det er en salgsaftale.. Så vidt jeg mener popper der ikke noget op med babysam når man går på odder's hjemme side.

Anmeld

29. maj 2011

Freja20

Har prøvet at google det og som jeg læser det så er babysam ejer af odder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.