Hun vil IKKE have eftermiddags flasken, og om aften er det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Mor1012

Hun er 6 en halv måned gammel. får 150 ml om morgenen kl 06 ca. Men hun vil BARE ikke ha sin 150 ml kl 15 ca, Jeg har prøvet flere dage nu, INTET hjælper. kan være heldig at sommetider drikker hun lidt og andre gange det hele.

Og om aften kl 19 er det heller ikke altid hun vil ha flasken, nogle gange kommer hun i seng uden, og så holder hun sig (sover ) indtil kl 06

det er da ikke normalt, og i så fald sundt ? hun skal da ha den nærring der er i mælken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Anne85

I den alder nægtede min datter også at tage flasken i løbet af dagen - hun drak det så bare af kop istedet

Anmeld

29. maj 2011

sarahb

hvis hun ikke får nok mme, så skal du give hende jern dråber. Min søn får kun 125 ml. Max om dagen og ellers er det grød mos osv. Og så jern dråber.

Anmeld

29. maj 2011

norenberg

min søn spiste alt da han var 6 mdr og da han var 7½ måned stoppede han fuldstændig med flaske det interesserede ham slet ikke....og med den kost han fik har  han ikke manglet noget så snak med spén om det...måske kun også snart helt kan stoppe med flaske...

Anmeld

29. maj 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

Hun er 6 en halv måned gammel. får 150 ml om morgenen kl 06 ca. Men hun vil BARE ikke ha sin 150 ml kl 15 ca, Jeg har prøvet flere dage nu, INTET hjælper. kan være heldig at sommetider drikker hun lidt og andre gange det hele.

Og om aften kl 19 er det heller ikke altid hun vil ha flasken, nogle gange kommer hun i seng uden, og så holder hun sig (sover ) indtil kl 06

det er da ikke normalt, og i så fald sundt ? hun skal da ha den nærring der er i mælken

Madeleine droppede også flasken da hun var omkring de 6 mdr, så var det kun koppen der duede. Desværre... så nu får hun jernpulver i morgengrøden

Anmeld

29. maj 2011

K&S

Anne85 skriver:

I den alder nægtede min datter også at tage flasken i løbet af dagen - hun drak det så bare af kop istedet

sådan var Anton også herhjemme...!

Anmeld

29. maj 2011

Anne85

K&S skriver:

sådan var Anton også herhjemme...!

Hun gad dælme ikke ligge der som en lille baby når der skete noget omkring hende Så i den alder fik hun kun den hun fik inden sengetid - sjovt nok gad hun godt en flaske der, og det gør hun stadig - der er hun squ nok for træt til andet

Anmeld

29. maj 2011

K&S

Anne85 skriver:

Hun gad dælme ikke ligge der som en lille baby når der skete noget omkring hende Så i den alder fik hun kun den hun fik inden sengetid - sjovt nok gad hun godt en flaske der, og det gør hun stadig - der er hun squ nok for træt til andet

Lige præcis, Anton kan heller ikke koncentrere sig om flasken andet end om aftenen, der vil han tilmed gerne ligge ned på armen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.