Brun udflåd :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg vil lige høre jer herinde til det her... Jeg har læst at det ikke er komplet unormalt, men jeg har først oplevet det nu...

Jeg er 7+3 i dag, og var en tur i byen med vennerne og kæresten (jeg drak ikke, kun cola),  lige inden vi skulle hjem gik jeg på toilet, og lod mærke til at jeg ikke kunne se min normale smule udflåd i mine trusser... Så jeg tørrede med toiletpapir, og der var så det jeg frygtede... Brun udflåd

Selvom jeg har læst at det ikke er unormalt, så er jeg stadig bange... Jeg har ikke haft smerter eller noget... Ikke noget ud over det sædvanelige...

Så ville høre jer herinde til om det er noget I har oplevet, og om der var noget ved jer?

Mange herfra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

norenberg

Jeg har gennem mine tre graviditeter oplevet brunt udflåde...blødninger osv flere gange i hver graviditet....så det behøver slet ikke have nogen betydning....i sidste graviditet blødte jeg tre gange som en kraftig mens....uden det havde noget betydning....og i dag har jeg tre sunde og raske unger...

Anmeld

29. maj 2011

Fenja09

Jeg har oplevet det samme i starten af graviditeten, og du skal ikke bekymre dig medmindre du begynder at bløde eller har mange smerter. Jeg begyndte så også at bløde lidt og kontaktede derfor lægen - fik ordre på at forholde mig i ro de efterfølgende 3 uger. Der skete heldigvis ikke mere og jeg er overbevist om at det skyldtes at jeg skulle have haft min menstruation på daværende tidspunkt.

Er du alligevel urolig så synes jeg da at du skal kontakte din læge - måske det giver dig mere ro i sindet

/Fenja

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NovaNataly skriver:

Jeg vil lige høre jer herinde til det her... Jeg har læst at det ikke er komplet unormalt, men jeg har først oplevet det nu...

Jeg er 7+3 i dag, og var en tur i byen med vennerne og kæresten (jeg drak ikke, kun cola),  lige inden vi skulle hjem gik jeg på toilet, og lod mærke til at jeg ikke kunne se min normale smule udflåd i mine trusser... Så jeg tørrede med toiletpapir, og der var så det jeg frygtede... Brun udflåd

Selvom jeg har læst at det ikke er unormalt, så er jeg stadig bange... Jeg har ikke haft smerter eller noget... Ikke noget ud over det sædvanelige...

Så ville høre jer herinde til om det er noget I har oplevet, og om der var noget ved jer?

Mange herfra mig

Det er helt almindeligt selv om man godt kan blive forskrækket. Det må også passe med tidspunkter hvor du ellers skulle have haft din mens.? Så kan der sagtens være lidt brunt udflåd. Så længe det ikke er med store smerter eller meget frisk blod skal du ikke være bange.

En sidebemærkning som ikke har noget med det at gøre. Husk ikke at drikke for meget Cola da det indeholder koffein.  Så hellere en anden sodavand. 

Håber det hele går stille og roligt fremad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.