Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Nov26

Vil bare lige sige hej alle sammen, jeg har kigget længe på denne    side og nu har jeg besluttet mig for at oprette en profil efter at have læst mange gode råd.

Lidt om mig. Jeg er 32 år og venter første barn, min mand og jeg har prøvet i 5 år og det er endelig lykkedes og vi glæder os meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

B&J

Kæmpe tillykke med jeres lille spir i maven og stort tillykke da det helt sikkert er ønskebarnet efter så lang tid, og velkommen til denne fantastiske side

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Velkommen til, og kæmpe tillykke med endelig at skulle have ønske barnet

Vi prøvede selv lang tid, og måtte ud i fertilitetsbehandling, og har nu en dreng på 19 mdr.

Anmeld

29. maj 2011

DenLykkelige

Mange gange velkommen og stort tillykke med ønskebarnet

Anmeld

29. maj 2011

Dreamer1987

Nov26 skriver:

Vil bare lige sige hej alle sammen, jeg har kigget længe på denne   side og nu har jeg besluttet mig for at oprette en profil efter at have læst mange gode råd.

Lidt om mig. Jeg er 32 år og venter første barn, min mand og jeg har prøvet i 5 år og det er endelig lykkedes og vi glæder os meget

Hej til dig, og velkommen til denne fantastiske side. Og Tillykke med den lille klump inde i maven, efter så lang tid prøven. Velkommen til  

Anmeld

29. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke med ønskebarnet og velkommen til 

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

29. maj 2011

Nov26

Takker. Ja han er helt klart et ønskebarn.  Vi måtte også ud i fertilitetsbehandling for at det skulle lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.