klodskasser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

TwinsQ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Her er de i de mest alm. farver:

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=klodsekasse

Der har jeg os lige været ude, men de har dem kun om vinteren da de ikke har plads på lagret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

TwinsQ skriver:

Der har jeg os lige været ude, men de har dem kun om vinteren da de ikke har plads på lagret....

Ej hvor skørt 

Anmeld

29. maj 2011

TwinsQ skriver:

Jeg kan godt lide Lego Storage kasser, primært fordi de har legoformen og lækre farver. Ved ikke om det kan bruges, og de er også noget dyrere end alm. klodskasser.

Silvan har vist kun i sort og klar. 

Anmeld

29. maj 2011

TwinsQ

Jeg kan godt lide Lego Storage kasser, primært fordi de har legoformen og lækre farver. Ved ikke om det kan bruges, og de er også noget dyrere end alm. klodskasser.

Silvan har vist kun i sort og klar. 

De er os super smarte dem fra Lego, men syntes det var så smart med klodskasserne at de stå i den reol.... Men ellers må de jo blive sorte og hvide...

Anmeld

29. maj 2011

De er os super smarte dem fra Lego, men syntes det var så smart med klodskasserne at de stå i den reol.... Men ellers må de jo blive sorte og hvide...

Ja det er smart. Kan jo være de har andre farver. Kunne bare ikke se det på hjemmesiden. Men den enkelte butik kan jo sagtens ligge inde med nogen. 

Hvis det er for at det skal se rigtig dekorativt ud, kan du jo købe de transparante og så beklæde nogle af dem med noget hyldepapir eller noget farvet folie?  Den slags man kan bruge på glas også.

Man kan få nogle ret fine slags, og måske kan du finde det billigt. Man kan jo bare beklæde hver anden eller tredje evt. 

Anmeld

29. maj 2011

hekran

TwinsQ skriver:

Nogle som ved hvor jeg kan købe klodskasser i farver henne??

Bilka havde lige tilbud på kulørte plastkasser med smileys i sidste uge. 3 stk for 50. Jeg fik blå, grøn og lilla. Der var vist også pink

Anmeld

29. maj 2011

TwinsQ

Ja det er smart. Kan jo være de har andre farver. Kunne bare ikke se det på hjemmesiden. Men den enkelte butik kan jo sagtens ligge inde med nogen. 

Hvis det er for at det skal se rigtig dekorativt ud, kan du jo købe de transparante og så beklæde nogle af dem med noget hyldepapir eller noget farvet folie?  Den slags man kan bruge på glas også.

Man kan få nogle ret fine slags, og måske kan du finde det billigt. Man kan jo bare beklæde hver anden eller tredje evt. 

Ja det var jo os en mulighed... Jeg må sætte hovede i blød

Anmeld

29. maj 2011

TwinsQ

Marita skriver:

Bilka havde lige tilbud på kulørte plastkasser med smileys i sidste uge. 3 stk for 50. Jeg fik blå, grøn og lilla. Der var vist også pink

Hmm... Kunne bare ikke finde nogle tidligere da jeg var i bilka...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.