Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg set ALLE de flotte kager i laver herinde, og jeg MÅ bare have sådan nogle til min barnedåb næste år. Det godt nok i meget god tid, men vil høre om nogle sælger ud af kagerne? og hvad koster de?
(ØSTJYLLAND)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nu har jeg set ALLE de flotte kager i laver herinde, og jeg MÅ bare have sådan nogle til min barnedåb næste år. Det godt nok i meget god tid, men vil høre om nogle sælger ud af kagerne? og hvad koster de?
Men det er altid godt at informere om hvor i landet sådan en kage skal leveres
ZamanogDania skriver: Ja der er mange der laver på bestilling. Jeg gør osDet er forskellig hvor meget det koster..
Ja der er mange der laver på bestilling. Jeg gør osDet er forskellig hvor meget det koster..
Okay, super, bliver du ved med at gøre det? og har du et sted man kan se dine kager? Hvad er den dyreste du laver? det mere for at få en cirka pris
mariamiss6 skriver: Men det er altid godt at informere om hvor i landet sådan en kage skal leveres
Sådan, rettede det lige!
Anonym skriver: Sådan, rettede det lige!
Anonym skriver: Okay, super, bliver du ved med at gøre det? og har du et sted man kan se dine kager? Hvad er den dyreste du laver? det mere for at få en cirka pris
ZamanogDania skriver: Her er min blog med mine kager www.kagemoren.blog.com. Men jeg bor desværre i ringsted vestsjælland.
Her er min blog med mine kager www.kagemoren.blog.com. Men jeg bor desværre i ringsted vestsjælland.
Kan ikke se din hjemmeside....
Dot D herinde er fra midt/ødtjylland
Mathias Villads skriver: Kan ikke se din hjemmeside....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128