Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Den er bare flot..... Det er godt nok hurtigt, du er blevet rigtigt god til det her kagesjov, godt gået
Den er bare flot..... Det er godt nok hurtigt, du er blevet rigtigt god til det her kagesjov, godt gået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Tak smukke. Jamen den er ikke så svær, det tager bare nogle timer hihi. Ej det tog tid første gang. Men det er min anden gang. Så det gik bedre. Vi må gå igang med den når vi mødes til kagedage
Tak smukke. Jamen den er ikke så svær, det tager bare nogle timer hihi. Ej det tog tid første gang. Men det er min anden gang. Så det gik bedre. Vi må gå igang med den når vi mødes til kagedage
Ja det synes jeg bestemt VIL SÅ GERNE LÆRE AT LAVE DEM
Lou87 skriver: Ja det synes jeg bestemt VIL SÅ GERNE LÆRE AT LAVE DEM
Du er dælme blevet skarp det til kagehalløj søde!
GitteLucas skriver: Du er dælme blevet skarp det til kagehalløj søde!
ZamanogDania skriver: Hihi tak søde. Synes altså vi piger må mødes igen så jeg kan lave sådan en kage og tag den med
Hihi tak søde. Synes altså vi piger må mødes igen så jeg kan lave sådan en kage og tag den med
Det lyder som en super god ide!
Har du set jeg har skrevet inde på "jordemodergruppe" på facebook?
GitteLucas skriver: Det lyder som en super god ide! Har du set jeg har skrevet inde på "jordemodergruppe" på facebook?
ZamanogDania skriver: Næh det har jeg faktisk ikke set. Jeg tjekker lige søde.
Næh det har jeg faktisk ikke set. Jeg tjekker lige søde.
Tror ikke der er nogen der har set det... Men det er også fordi man ikke får besked når der bliver skrevet derinde... Skide irriterende...
GitteLucas skriver: Tror ikke der er nogen der har set det... Men det er også fordi man ikke får besked når der bliver skrevet derinde... Skide irriterende...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128