hvordan sætter jeg min fødsel igang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.615 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

mialt

hvordan sætter jeg min fødsel igang? ved godt der er forskellige meninger om hva der virker og ikke virker. nogen siger man skal løbe på trapper og dyrke sex, andre siger det er noget pjat.. nogen siger også at ananas hjælper. jeg kan bare ikke vente mere. så det ku være fedt hvis jeg kunne skubbe lidt til det hele. er 39+2 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Ni-ko-li-ne

altså, jeg tænker at det bedste nok er at vente.... selvom ventetiden er lang

Anmeld

29. maj 2011

AndreasMor84

Tja.. kroppen er klar når den er klar... tvivler på, at man ligefrem kan gøre noget for at sætte den igang.. den kommer jo lige pludselig

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Jeg tror ikke på, at man kan sætte en fødsels igang, hvor det er positivt. Barnet kommer når du har brug for det. Hvis du får sat din fødsel igang på unaturlig vis, så tror jeg ikke det er positivt. 

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

Jeg vil råde vig til at vente. Du kan fint rende op og ned ad trapper og gøre andre sjove ting.. Men du vil med stor sandsynlighed kun skabe plukveer, og dem er der ikke meget gavn i, når det er en fødsel du vil have igang. Læg dig på sofaen, slap af og nyd den sidste id i fred og ro. De veer der kan bruges til noget kommer af sig selv, plukveerne du vil skabe ved aktivitet vil gå i sig selv, så snart du tager en pause.. Du vil evt. bare blive skide træt, og så er fødslen endnu hårdere at komme igennem..

Beklager.. Men baby kommer når den har fødselsdag - ikke før!

Anmeld

29. maj 2011

Kamulla

du kan ikke sætte din fødsel igang selv... hvis man kunne var der nok ikke nogen der gik over tid

nyd du den korte tid du har tilbage af din graviditet.. fødslen er jo alligevel rundt om hjørnet

Anmeld

29. maj 2011

Saram

Sig ENDELIG til hvis du finder noget der virker !
Tvivler dog på at der er særlig meget der virker, andet end at være tålmodig og vente - selvom det er p*sse svært !

// Sara Alrø, 40+3.

Anmeld

29. maj 2011

mialt

hvor er i søde alle sammen . ved nok desværre godt at der ikke er så meget at gøre. jeg/vi kan bare ikke vente mere.. alt er jo klar, og vi mangler kun den lille. håber ikke jeg går for meget over

tak for jeres svar, jeg venter bare så.. puuha. tik tak tik tak.

held og lykke til alle jer.

knus 

Anmeld

29. maj 2011

hc=k

Jeg har hørt at man kan sætte sig på vaskemaskinen når den centrafugerer(staves)
Ved ikke om det virker..

Anmeld

29. maj 2011

lukasmor

BAby kommer når baby kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.