god gave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Kay

min mor elsker atbage lige som jeg selv... hun er dog mere til at bage coop-cakes... hun har så føsdag i næste uge...

og her kommer det store spørgsmål så... er der noget i denne verden hun bare bør eje i forhold til at bage coopcakes??

har købt hende et "stativ" til dem... men er der andet?? som en "tillægs" gave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

muzen

jeg er bare faldt pladask for dem her

Anmeld

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

jeg er bare faldt pladask for dem her

nu er hollandsk ik min stærke side... hvad er det???

Anmeld

29. maj 2011

muzen

Kay skriver:

nu er hollandsk ik min stærke side... hvad er det???

du kan oppe i højre hjørne ændre det til engelsk. det er udstikker som lige passer til en cupcake. sommerfuglene er vildt søde

Anmeld

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

du kan oppe i højre hjørne ændre det til engelsk. det er udstikker som lige passer til en cupcake. sommerfuglene er vildt søde

nu er jeg med

hvor er de fine... er vilde med de sommerfugle...  men kan sgu nok ik nå at komme til dk inden lørdag, med helligdag torsdag...

Anmeld

29. maj 2011

muzen

Kay skriver:

nu er jeg med

hvor er de fine... er vilde med de sommerfugle...  men kan sgu nok ik nå at komme til dk inden lørdag, med helligdag torsdag...

altså vil sige de er meget hurtige men prøv eventuelt at skrive til dem. de forstå godt engelsk. jeg mener at de er gode til at være hurtige hvis man stå og skal bruge det hurtigt .
det er ikke sikkert det er helligdag torsdag dernede

Anmeld

29. maj 2011

muzen

der er også den her

1

2

Anmeld

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

altså vil sige de er meget hurtige men prøv eventuelt at skrive til dem. de forstå godt engelsk. jeg mener at de er gode til at være hurtige hvis man stå og skal bruge det hurtigt .
det er ikke sikkert det er helligdag torsdag dernede

oki... prøver at skrive og høre dem ad

Anmeld

29. maj 2011

Kay

muzen skriver:

der er også den her

1

2

kom lige til at kigge på kurser på special købmanden... og snakkede med min bror og han vil geren være med til at give hende et gavekort på et kage kursus...

Kan du (eller andre) give gode råd til om man skal købe det hos special købmanden eller om der er andre gode stedet???

Anmeld

29. maj 2011

muzen

Kay skriver:

kom lige til at kigge på kurser på special købmanden... og snakkede med min bror og han vil geren være med til at give hende et gavekort på et kage kursus...

Kan du (eller andre) give gode råd til om man skal købe det hos special købmanden eller om der er andre gode stedet???

altså jeg har ikke selv været på nogle kurser men jeg har KUN hørt rigtig godt om specialkøbmanden. så det ville jeg anbefale. og sikke en super god ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.