Hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2011

DorteSF

Hjælp.. Min datter på 9 uger har i den sidste uge skreget hver gang hun bliver lagt til brystet mellem kl 9 og 18... Efter kl 18 (og en powernap) går det fint nok.. Jeg synes jeg har prøvet alt.. Ligge ned stå op sidde afslappet.. Og når hun ligger i skødet vil hun gerne sutte på både mine fingre og hendes egne men hun vil ikke vendes ind til brystet...

Men i løbet af dagen vil hun jo så heller ikke så gerne sove længere tid af gagnen.. Hvilket jeg jo godt kan forstå hvis hun er sulten så det bliver en ond cirkel.. Jeg føler det er fordi hun er træt at hun ikke vil spise men så er hun for sulten til at ville sove.. 

Så hvis der er nogen der har gode råd tager jeg meget gerne imod..

Hilsen Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

SussieThyssen

DorteSF skriver:

Hjælp.. Min datter på 9 uger har i den sidste uge skreget hver gang hun bliver lagt til brystet mellem kl 9 og 18... Efter kl 18 (og en powernap) går det fint nok.. Jeg synes jeg har prøvet alt.. Ligge ned stå op sidde afslappet.. Og når hun ligger i skødet vil hun gerne sutte på både mine fingre og hendes egne men hun vil ikke vendes ind til brystet...

Men i løbet af dagen vil hun jo så heller ikke så gerne sove længere tid af gagnen.. Hvilket jeg jo godt kan forstå hvis hun er sulten så det bliver en ond cirkel.. Jeg føler det er fordi hun er træt at hun ikke vil spise men så er hun for sulten til at ville sove.. 

Så hvis der er nogen der har gode råd tager jeg meget gerne imod..

Hilsen Dorte

Har du snakket med din SP omrking det?

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. maj 2011

DorteSF

Nej har endnu ikke snakke med min sp om det.. Hun skulle have været her i fredags og jeg ville have taget snakke med hende der men hun var syg så hun kom ikke..  Men det er da noget jeg helt klart vil tale med hende om jeg ved bare ikke hvornår hun kommer så jeg tænkte hvis der lige var nogen der havde et godt råd jeg kunne prøve indtil..

Anmeld

29. maj 2011

muzen

jeg syntes det lyder meget som et apetit spring hold ved hun er ved at få dine bryster til at give mere mælk.

Anmeld

29. maj 2011

DorteSF

Skulle hun så ikke sutte mere på dem?? Hun gider slet ikke ind til dem om dagen.. 

Anmeld

8. juni 2011

AnneBJ

DorteSF skriver:

Skulle hun så ikke sutte mere på dem?? Hun gider slet ikke ind til dem om dagen.. 

Hvordan går det nu? Vi står i lidt det samme her...

Anmeld

9. juni 2011

DorteSF

Det har vendt igen.. Jeg har fundet ud af hvis hun ikke vil og begynder at græde går vi ind i sengen ogg så ligger jeg på siden og ammer hende så vil hun gerne.. Hun er meget følsom overfor lyde når hun spiser og specielt hvis jeg snakker så hopper hun fra og vil ikke tage den igen.. Så hjælper en pause og at vi går et andet sted hen og så starter forfra i en ny ammestilling..

Håber det hjælper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.