Sagen er den, at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre i morgen -tage på arbejde eller blive hjemme... Min kæreste har et fuldtidsjob mens jeg er studerende. Jeg er i gang med at skrive speciale og har samtidig et studiejob, som jeg er på gennemsnitligt to gange i ugen. Desværre ligger mit job lidt over en times kørsel væk og da vi ikke har bil er jeg med i en kørselsordning. Min chef spurgt mig om jeg er interesseret i et job når jeg er færdig med specialet, og det er de lige nu ved at undersøge om kan lade sig gøre. Men da jeg ikke har været der så længe (2,5 måned) vil jeg gerne give det bedst mulige indtryk det næste stykke tid. I den her uge har min kæreste været afsted med arbejdet i udlandet, og aftalen var så, at fordi jeg ikke kunne komme afsted på job i denne uge, skal jeg afsted noget ekstra de næste to uger. Da vi snakkede om det for en uges tid siden, aftalte vi tirsdag, onsdag og torsdag og havde jo ikke været opmærksom på at det jo er helligdag torsdag. Nu vil jeg naturligvis gerne afsted mandag i stedet for torsdag (jeg skal til vejledermøde fredag) men da min kæreste har et arrangement han skal til i Kbh vil vi begge skulle afsted kl 6 i morgen tidlig. Hans løsning er, at hans søster kommer og står op med vores datter der lige er fyldt et år, men den løsning bryder jeg mig ikke meget om. Jeg synes ikke hun skal vågne op og vi så begge to er væk. Hun er normalt meget genert når der kommer andre, og det gælder også fasteren som hun dog typisk ser en gang i ugen. Så nu har jeg valget mellem at tage på job og dermed udsætte hende for ovenstående - hvilket jeg ville have det meget dårligt med. Eller jeg kan blive hjemme, aflyse mit vejledermøde og tage afsted fredag i stedet. Jeg ved dog ikke om jeg overhovedet kan få kørelejlighed den dag - det skal jeg så have undersøgt. Derudover kunne jeg virkelig godt bruge det vejledermøde og ved ikke hvornår jeg evt kan få et nyt. Min kæreste har gjort klart at han ikke bliver hjemme fra København da han ikke kan se noget problem i at hans søster bare kommer. Så piger... Hvad skal jeg gøre? Jeg ved det virkelig ikke... Ligenu er jeg nok bare også virkelig skuffet over min kæreste!
Anmeld