barbering .. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Anonym trådstarter

Tja nu kommer den altså, den lidt pinlige tråd..!

Jeg har ikke længe kunne barberer mig fordi jeg får bylder noget et eller andet af det som ikke kan komme væk med midler under graviditet, de forsvinder selv men ar efter dem bliver samt en brun sort lilla plet,..! er fuld af dem omkring underlivet og en enkel under den ene arm,. Lægen har sagt jeg ikke må barberer mig fordi han ikke kan gøre noget mens jeg er gravid, ! Men jeg holder det ikke ud mere, puha nej,. Det skal væk,.! Kan ikke klare det.! Nogle gode råd til en barbering, plejer bare at bruge schaver.:!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Karina1

Jeg har fået sådan en fantastisk elektrisk ladyshaver (ligesom en barbermaskine) i fødselsdagsgave  Jeg plejer også at få "knobber" når jeg bruger en skraber og det gør jeg ikke med den her. Altså den kan jo så ikke tage imellem skamlæberne.. Ellers er den helt vildt god

Anmeld

29. maj 2011

Steph_Laurits

Hvad med evt. at blive vokset??

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har ikke længe kunne barberer mig fordi jeg får bylder noget et eller andet af det som ikke kan komme væk med midler under graviditet, de forsvinder selv men ar efter dem bliver samt en brun sort lilla plet,..! er fuld af dem omkring underlivet og en enkel under den ene arm,. Lægen har sagt jeg ikke må barberer mig fordi han ikke kan gøre noget mens jeg er gravid, ! Men jeg holder det ikke ud mere, puha nej,. Det skal væk,.! Kan ikke klare det.! Nogle gode råd til en barbering, plejer bare at bruge schaver.:!

Har du prøvet med intim barriere creme? Det er en creme du kan købe på apotetek, som jeg kender flere med sart/udsat hud der bruger når de skal barbere sig . Måske kan det afhælpe problemet lidt? 

Anmeld

29. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg klippe så kort jeg kunne (evt med elektrisk ladyshaver), og udstå pinslen til baby er ude...

Jeg vil ikke anbefale at barbere og smøre ting og sager på, da fx creme (og fugt og varme) lige netop er guf for de bakterier (og for den sags skyld også svamp) der giver bylder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.