Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha, tillykke med det
Sikke et hyggeligt frieri
Baby-støv skriver: ihhh hvor skønt.. jamen vi bor i lyngby... hva ligger hans priser på? og mange tak...
ihhh hvor skønt.. jamen vi bor i lyngby... hva ligger hans priser på?
og mange tak...
det kommer an på hvor mange i er..
tror han tager kuvert pris
karina pigen skriver: det kommer an på hvor mange i er.. tror han tager kuvert pris
Okay... ved du hva ca prisen er på det?
mange tak alle sammen..
Baby-støv skriver: Min kæreste og jeg snakkede om barnedåben vi har tænkt os at holde næste sommer med helstegt pattegris og det hele... Så snakkede vi om prisen.. Og lige pludselig siger han... "Husk penge skal sættes a til kjolen... for vi skal også giftes" Så jeg skal giftes næste sommer....
Min kæreste og jeg snakkede om barnedåben vi har tænkt os at holde næste sommer med helstegt pattegris og det hele... Så snakkede vi om prisen..
Og lige pludselig siger han... "Husk penge skal sættes a til kjolen... for vi skal også giftes"
Så jeg skal giftes næste sommer....
Ej hvor dejligt. Mange gange tillykke.
Sikke da en dejlig overraskelse... de kan godt de mænd!! hehe... tillykke mange gange.....
Baby-støv skriver: Okay... ved du hva ca prisen er på det?
det kan han først sige når han ved hvor mange i er.. det kommer an på hvor grissen skal være og så videre..
karina pigen skriver: det kan han først sige når han ved hvor mange i er.. det kommer an på hvor grissen skal være og så videre..
okay....
Ihhhhhhhh stort tillykke søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128