Super dejlig dag + et lille spørgsmål :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Karina1

Hej

Idag har jeg været til karneval i Aalborg, super fed oplevelse igen i år, på trods af regnvejr Da jeg så kommer hjem her ved en 20tiden, åbner jeg døren og går ind i vores bryggers, i det jeg gør det, føder vores ene kat, en lille killing på gulvet + der lå 3 andre i deres "kattehule/kurv", de er bare så søde 

Tror i jeg kan komme af med dem (har fået afsat en af dem)? Moren er en norsk skovkat, men vi ved ikke hvem faren er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Isabella_mor

Karina1 skriver:

Hej

Idag har jeg været til karneval i Aalborg, super fed oplevelse igen i år, på trods af regnvejr Da jeg så kommer hjem her ved en 20tiden, åbner jeg døren og går ind i vores bryggers, i det jeg gør det, føder vores ene kat, en lille killing på gulvet + der lå 3 andre i deres "kattehule/kurv", de er bare så søde 

Tror i jeg kan komme af med dem (har fået afsat en af dem)? Moren er en norsk skovkat, men vi ved ikke hvem faren er

ja-. du skal bare spamme os med billeder hele tiden, så er der en eller flere der vil have en ;D

Anmeld

28. maj 2011

Kay

nååår sådan nogle små nogle kan du helt sikkert komme af med... vis mig et bbilled og jeg er solgt!!

Anmeld

28. maj 2011

jydeinden

altså nu ville min kæreste og jeg jo personligt gerne have en skovkat, og bare det at moderen er det er jo fint så vi vil da gerne se billeder

Anmeld

28. maj 2011

Karina1

SKØNT

De er jo ikke så kønne lige nu, når de stadig er nyfødte Men håber på, at hvis jeg nu invitere mine veninder hjem og spise, så kunne jeg måske afsætte dem til dem De er jo ikke til, at stå for, sådan nogle bette katte  

Men vi har desværre allerede to katte og tre hunde, så det bliver for meget med 4 katte mere, desværre

Anmeld

28. maj 2011

132319

Ihh, hvis ikke det var fordi min ex er sindsygt allergisk overfor katte, ville jeg med glæde købe en af dem -Elsker katte 

Anmeld

28. maj 2011

twinny

bare rolig i skal nok komme af med dem...  Her hvor jeg bor, var der en der sendte en mail rundt med to katte killinger ville blive aflivet, hvis det ikk var hentet.. Der gik en time, så var de væk...

og tillykke det...

Anmeld

28. maj 2011

Karina1

Baby-støv skriver:

bare rolig i skal nok komme af med dem...  Her hvor jeg bor, var der en der sendte en mail rundt med to katte killinger ville blive aflivet, hvis det ikk var hentet.. Der gik en time, så var de væk...

og tillykke det...

Tusind tak

Så skal det jo nok gå nemt

Anmeld

29. maj 2011

twinny

Karina1 skriver:

Tusind tak

Så skal det jo nok gå nemt

jaah bliver intet problem...  Mit gravide hjerte kunne heller ikk klare det, så jeg var klar til a tage dem.. selvom vi har nok dyr i forvejen...  Killinger er bare ikk til a modstå...

Anmeld

29. maj 2011

Karina1

Baby-støv skriver:

jaah bliver intet problem...  Mit gravide hjerte kunne heller ikk klare det, så jeg var klar til a tage dem.. selvom vi har nok dyr i forvejen...  Killinger er bare ikk til a modstå...

Min mor sagde også jeg skulle aflive dem, så snart de kom ud, men jeg kan slet ikke få mig selv til, at aflive sunde og raske dyr  

Jeg ELSKER bare dyr og snakker sgu til dem som om, de forstår hvad jeg siger, sommetider føler jeg mig godt nok dum, når jeg er alene hjemme og jeg så går og snakker med vores dyr Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.