Dictes mor skriver:
Åh nej det er jeg ked af. Jeg kom til at tænke over det, fordi jeg er alene hjemme, og det er jeg bare ikke god til...
Hvad skete der i din familie? Du behøver ikke fortælle, hvis du ikke vil?
jo det gør mig ikke noget at fortælle om..
det var til min næstyngste nieces barnedåb for snart 5 år siden.
hendes far havde taget nogle stoffer og havde drukket alt for meget, og så slog det klik for ham, han hentede en pistol og truede min søster, og sin egen søster og også med at skyde sig selv.. han affyrede nogle skud op i luften og jeg redede ALLE børnene ud fra huset og kontaktede politiet... han stak af, men blev fanget... hans kammerart gemte pistolen, men han så ikke at jeg så hvor de gemte den så jeg hjalp så politiet efterfølgende og viste dem hvor den lå, jeg tog den endda ud til dem. jeg var mega modig den dag. og var der 110% for min søster og hendes to piger bagefter. og de flyttede så på et krisecenter hvor jeg flyttede med dem for at hjælpe hende... fordi at vi ikke måtte være i huset da det var et crime scene. og fordi at vi følte vi blev forfulgt af journalister. vi så nogle der sneg sig rundt uden foran huset og alt muligt.. virkelig scary..
det var endda i nyhederne og i ekstrabladet bagefter.. virkelig forfærdelig oplevelse som haunter mig engang imellem..
men idag er det på afstand. og ham X'en har afzonet sin straf og er stoffri idag. og jeg har også mødt ham en del gange efterhånden. jeg stoler dog ikke en skid på ham... og har ingen respekt for ham.. men når mine niecer er der så syntes jeg at det er vigtigt at der er en god tone.. jeg jeg frygter at han vil gøre det igen. han er en rigtig skidt kal syntes jeg. han har hvertfald givet mig mit livs største chok.. jeg troede min søster blev skudt...
Anmeld