Så ked og skuffet.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Heej piger..

Jeg er bare så ked af det på min fars vejne..

Han har en kælder som han skal have lavet, og det har stået ufærdigt i efterhånden mange år nu.. Han hjælper alle andre med en masse projekter, men lige så snart at han skal have bare den mindste hjælp, så er der ingen der "kan" hjælpe ham.. De har en masse undskyldninger for ikke at komme at hjælpe..

Jeg syntes virkelig det er så dårligt.. Jeg vil virkelig gøre alt for at han får sit ønske opfyldt, men jeg ved bare ikke hvad jeg kan gøre ved det? Jeg meldte ham til velkommen hjem sidste år, men blev desværre ikke valgt..

Det ville bare være det bedste der kunne ske hvis han fik det opfyldt.. Han har lavet alt selv i hans hjem, og er virkelig god håndværksmæssigt, så det er intet problem.. Men som han selv siger, så køre man MEGET hurtigt træt i det når man bare skal gå helt selv med det.. Så det er en af grundene til at han ikke er kommet ordentligt..

Jeg har virkelig lyst til at finde nogen der kan hjælpe frivilligt, med at lave hans kælder.. Men tvivler på man kan finde nogen..

Har i nogen gode råd til en fortvivlet datter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Anonym trådstarter

SLET IKKE NOGEN DER HAR GODE RÅD??

Anmeld

28. maj 2011

charlottekri

Anonym skriver:

SLET IKKE NOGEN DER HAR GODE RÅD??

jeg synes at du skal tage dig selv og din familie (hvis du har en) i nakken og så ringe til din far og aftale en weekend, hvor i kommer og hjælper ham med at lave hans kælder!!

han vil værdsætte det utroligt højt!! i behøver jo ikke at være voldsomt begavede indenfor håndværk, for det lyder til at din far kan sit kram, og at han bare er kørt sur i at gøre det selv. i kan hjælpe utrolig meget bare ved at slæbe matrialer til ham, og så kan han vise jer, hvad i ellers skal gøre, er jeg sikker på

knus charlotte

Anmeld

28. maj 2011

lukasmor

det er altså heller ikke iorden!
Kender flere som gør alt for andre men så snart de selv har brug for en hånd er der ingen!! Satme uretfærdigt!

Hvad med at samle nogle venner og købe en kasse øl/give mad og så få nogle hyggelige dage med din fars projekt? Det behøver bestemt ikke at være et kedeligt job

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

jeg synes at du skal tage dig selv og din familie (hvis du har en) i nakken og så ringe til din far og aftale en weekend, hvor i kommer og hjælper ham med at lave hans kælder!!

han vil værdsætte det utroligt højt!! i behøver jo ikke at være voldsomt begavede indenfor håndværk, for det lyder til at din far kan sit kram, og at han bare er kørt sur i at gøre det selv. i kan hjælpe utrolig meget bare ved at slæbe matrialer til ham, og så kan han vise jer, hvad i ellers skal gøre, er jeg sikker på

knus charlotte

Det ville jeg også utrolig gerne.. Men problemet er at han bor i kolding og vi/jeg bor i frederikshavn.. Så det er ikke helt nemt.. VI har ikke bil eller noget.. Og det er svært bare at tage herned, for min far har gang i så mange andre projekter hele tiden ude ved andre jo.. Så ved ikke hvor nemt det bliver.. Men nu har han bare gået og snakket om at han bare så gerne vil være færdig med den kælder i så mange år.. Men det er selvfølgelig forsøget vær.. Jeg kunne foreslå det for kæresten.. Da vi ikke har helt vildt meget familie vi snakker med..

Men trods alt syntes jeg at det lyder som en super god idé, som jeg vil arbejde videre på

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

det er altså heller ikke iorden!
Kender flere som gør alt for andre men så snart de selv har brug for en hånd er der ingen!! Satme uretfærdigt!

Hvad med at samle nogle venner og købe en kasse øl/give mad og så få nogle hyggelige dage med din fars projekt? Det behøver bestemt ikke at være et kedeligt job

Ja, jeg syntes også det er vildt tarveligt sådan noget..

Nej, det behøver bestemt ikke at være kedeligt.. Tak for rådet

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

Har ikke lige et råd... 

Men kender det for godt... 

Min kæreste hjælper gladeligt alle hans venner, når de beder ham om det... Når han skal have hjælp, hjælper de aldrig.. Vi er flyttet 3 gange nu, og hver gang vi har spurgt om vennerne kunne hjælpe, har de sagt nej, det kunne de ikke eller det gad de ikke... 

Nu er vi stoppet helt med at hjælpe dem som beder om hans hjælp, ja vi har ikke set dem her ved os siden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.