Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaah! Det ville være en triumfhistorie om at have det svært i starten men rejse sig og følge sine drømme, kæmpe og kæmpe (sej rocky-montagesekvens her) og til sidst - happy ending Jeg selv ville naturligvis blive spillet af Salma Hayek
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja da
Selvom der har været en masse gode og dårlige stunder i mit liv ville jeg klart se den... Tror faktisk det kunne hjælpe utroligt meget i forhold til hvis man manglede at få bearbejdet nogle ting...
et bud til min rolle kunne være Jack Black..
Stjernestøv skriver: Jeps Så vil jeg lære at hvad der ikke slår os ihjel, gør os stærkere
Jeps Så vil jeg lære at hvad der ikke slår os ihjel, gør os stærkere
Ja, den hopper jeg med på.
Tror det ville være en film med det værste livet kunne byde på og det bedste - og ja så en masse sjov indimellem det hele.
Fam. Rehder-Klok skriver: Hvis dit liv var en film...ville du så se den? Jeg ville..Rigtig god spændings-drama med både action, kærlighed, gode twists og den klassiske romantiske afslutning
Hvis dit liv var en film...ville du så se den?
Jeg ville..Rigtig god spændings-drama med både action, kærlighed, gode twists og den klassiske romantiske afslutning
Nej, det ville jeg slet ikke kunne bære...
Rosa skriver: Jaaah! Det ville være en triumfhistorie om at have det svært i starten men rejse sig og følge sine drømme, kæmpe og kæmpe (sej rocky-montagesekvens her) og til sidst - happy ending Jeg selv ville naturligvis blive spillet af Salma Hayek
Samme her....man vil sidde yderst på sædet og krumme tæer samtidig med man bider sine negle ned til knoerne hehehe...
Ja, naturligvis...jeg tror sgu jeg ville blive spillet af Paprika sten...
Eva. skriver: Ja, naturligvis...jeg tror sgu jeg ville blive spillet af Paprika sten...
Det ville jeg nu ikke have noget imod Elsker Paprika!
Baby-støv skriver: Nej... Så ville den være sørgelig... ihvertfald fald indtil for et par siden.
Nej... Så ville den være sørgelig... ihvertfald fald indtil for et par siden.
Et par hvad?
Rosa skriver: Det ville jeg nu ikke have noget imod Elsker Paprika!
Ja, hun er nu ret skøn, men hun kan også være helt vildt træls på den der rigtig meget trælse måde...og det tror jeg desværre også jeg har i mig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128