Min mand på druk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Hvem?

Min mand har været på druk siden kl 09.30 i formiddags og drengene og jeg har fået lavet en maaaaaaaasse, drengene sover trygt og det vare ikke længe inden mor her vil hoppe under dynen og fylde heeele dobbeltsengen og have dynen helt for mig selv også li fryde mig over at jeg IKKE har tømre på øverste etage imorgen... ha ha...

Go' lørdag aften, de damer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Fam. Madsen

SanneBoe skriver:

Min mand har været på druk siden kl 09.30 i formiddags og drengene og jeg har fået lavet en maaaaaaaasse, drengene sover trygt og det vare ikke længe inden mor her vil hoppe under dynen og fylde heeele dobbeltsengen og have dynen helt for mig selv også li fryde mig over at jeg IKKE har tømre på øverste etage imorgen... ha ha...

sov godt og iligemåde

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

SanneBoe skriver:

Uhhh scheisse hvordan kan han holde til det så mange timer???

Tror jeg er blevet for gammel til en hel dag

Anmeld

28. maj 2011

Hvem?

TbCp skriver:

Uhhh scheisse hvordan kan han holde til det så mange timer???

Tror jeg er blevet for gammel til en hel dag

Det tror jeg bestemt helleri ikke han kan, bare vent til imorgen, der er han nok nærmest "dead man walking" hele dagen

Anmeld

28. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

av av i morgen :0)

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. maj 2011

MamaLook

Hehe, min mand har været på druk siden kl. 8.00 i morges

Han er til karneval i Aalborg

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SanneBoe skriver:

Lyder fornuftigt, hehe!! 

Anmeld

28. maj 2011

B&J

Puhh godt je ikke er hans hovede imorgen

og hvor fedt hele sengen for dig selv JUBII

Anmeld

28. maj 2011

otlitrom

Det lyder til duhar haft en dejlig dag hjemme! Kommer han hjem og sover? for er det så ikke noget med at du bare SKAL støvsuge soveværelset omkring 7:45 i morgen tidlig? Det kunne jeg godt have fundet på

Sov godt!

Anmeld

29. maj 2011

janne1986

Min mand var også sammen med nogle kammerater igår de startede kl 15 og jeg tror jeg hentede ham kl 23...

Han har været HELT færdig idag... Selvom jeg stod op med pigerne og lave æg og bacon til ham  Der fik jeg lige et plus i bogen... Hihi

Og om eftermiddagen tog jeg pigerne med ud og handle til ham og til os, så han kunne sove et par timer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.