kavalergang 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2008

A.

ej altså kom bare tilfældig forbi en hjemmeside som er ved at vælge kavalergang 08 og synes jeg bare at det er for meget..fedt nok med at nogen vil deltage i sådan en konkurence med er en pige som er 15år gammel og har kun trusser på er ikke for meget??? eller det bare mig som er lidt mærkeligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Lise

Hah, så blev jeg jo nødt til at google det, og se hvad dét dog var for noget

Damn, hvor er de VULGÆRE!!!!

Jeg fatter ikke at de lægger sådanne billeder ud på Internettet af sig selv - men så har jeg jo noget at grine af

Anmeld

19. november 2008

A.

Lise skriver:

Hah, så blev jeg jo nødt til at google det, og se hvad dét dog var for noget

Damn, hvor er de VULGÆRE!!!!

Jeg fatter ikke at de lægger sådanne billeder ud på Internettet af sig selv - men så har jeg jo noget at grine af

godt at det er ikke kun mig,,,, især de piger som er 15år gammel der er for meget

Anmeld

19. november 2008

Lauraa_Pii

Synes det er skrammende og se nogle af dem på 15 hvordan de poseré foran kameraet somom de var med i en pronofilm...
Godt jeg ikke har en datter i den alder... Ville godt nok blive frygtelig ked af det hvis jeg hvade en datter der poserede sådan på billeder, for man kan aldrig vide hvad det føre til.... Ikke alle der ser med har jo rent mel i posen med hensyn til deres lyster...

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

Hmm...en kavalergang eller to kan altså ikke hidse mig op...

Anmeld

19. november 2008

A.

Eva skriver:

Hmm...en kavalergang eller to kan altså ikke hidse mig op...

ja det er slet ikke det... vi snakker om at der er piger som er 15år gammel nøgn på billeder..og for resten når konkurenccen er kavalergng så drejer det sig jo ikke om nøgne billeder..

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

ja det er slet ikke det... vi snakker om at der er piger som er 15år gammel nøgn på billeder..og for resten når konkurenccen er kavalergng så drejer det sig jo ikke om nøgne billeder..

Jamen det er jo deres eget valg...de er femten år og dermed gamle nok til selv at bestemme.
Jeg forstår ikke behovet, men det behøver jeg jo heller ikke...
Knus..

Anmeld

19. november 2008

A.

forstår heler ikke behovet men jeg synes så ikke at de er gamle nok til sådan noget de flereste kommer til at fortryde(staves?)det om par år

Anmeld

19. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

forstår heler ikke behovet men jeg synes så ikke at de er gamle nok til sådan noget de flereste kommer til at fortryde(staves?)det om par år

Tror du...det er jeg nu ikke sikker på.
Knus Eva....

Anmeld

19. november 2008

A.

jep nogen af dem gør det og andre bliver stolt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.