Jeg er ved at blive skør.... Agurkernes tid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Mira0911

Albertesmor skriver:

okay tillykke med det, havd hed du før hvis man må spørge  nå jo det ved jeg faktisk godt

Tak... Hedder jo Dorthe, og fået tilføjet Mira til fornavn... Hvis det var mit rigtige navn du tænkte på...

Jeg elsker navnet, og valgte også at tage det,så vores piger kan gå tilbage og se hvor det stammer fra, og håbe på de måske giver det videre til deres børn, osv osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

camilla28

de spanske o tyske niks spise de danske får vi først svar på senere på ugen da de er ved og teste dem

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

Jeg stopper med at spise agurker... 

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

altså, hvor længe tager det at dyrke nogle skide agurker selv. jeg overvejer på det kraftigste at lave min altan om til et lille drivhus..!

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

isabellamor skriver:

altså, hvor længe tager det at dyrke nogle skide agurker selv. jeg overvejer på det kraftigste at lave min altan om til et lille drivhus..!

Det kan der være penge i for tiden  SÆT IGANG

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

Men hey, gælder vel også dyr at de ikke skal have det? Tænker på dem der har marsvin osv...

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Albertesmor skriver:

Det kan der være penge i for tiden  SÆT IGANG

haha, ja... men ihhh hvor er det åndssvagt. for jeg kan nu godt lide agurk på min leverståhejsmad.!

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

isabellamor skriver:

haha, ja... men ihhh hvor er det åndssvagt. for jeg kan nu godt lide agurk på min leverståhejsmad.!

De er også bare vildt lækre, men hvor er det klamt at tænke på at der sidder afføringsrester på vores madvarer som vi betaler i dyre domme for

Anmeld

28. maj 2011

Isabella_mor

Albertesmor skriver:

De er også bare vildt lækre, men hvor er det klamt at tænke på at der sidder afføringsrester på vores madvarer som vi betaler i dyre domme for

det er sikkert dem der høster agurkerne der har skidt uden at vaske hænder.!! 

eller skidt i maskinen eller sådan noget..! ad.-

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

isabellamor skriver:

det er sikkert dem der høster agurkerne der har skidt uden at vaske hænder.!! 

eller skidt i maskinen eller sådan noget..! ad.-

Jeg kan huske der var en lignende sag for år tilbage med sugarsnaps, hvor man fadnt ud af at dem der gik og plukkede dem havde hænderne fulde af colibakterier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.