Hej
Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men måske har jeg bare brug for, at komme ud med det, måske brug for at høre jeres mening eller bare kom med en kommentar 
Jeg har et barn på 10 mdr med min kæreste, vi har hus, bil, hund og er som en "rigtig" familie
er begge uddannede- går dog som ledige begge to, når min barsel slutter har jeg ikke noget job at vende tilbage til.
jeg har lyst til, at få en lille mere, så der ikke bliver for mange år mellem dem (vi var 1½ år om at blive gravide her første gang, men hvem siger det er lige så svært 2. gang
) MEN min kæreste har fået en depression og konstateret social angst samtidig... Han kan have gode dage hvor han er oppe hele dagen, og er aktiv med os herhjemme som familie osv, men han kan også have dårlige dage hvor han sover 3-4 dage..
Vi har været meget meget tæt på, at gå fra hinanden pga det, da jeg egentlig har stået alene med alt fra vasketøj, givet hunden mad til passe barn med bleskift, mad, rengøring, ja bare det at få tid til et bad har jeg skulle spørge om lov til, da han skulle have overskud til, at se efter den lille imens.. Vores barn sover ikke ret meget
Så spørgsmålet er, om jeg vil kunne overskue hvis det sker igen, at jeg kommer til at stå med alt alene...
Den lille er i dp nu, men kommer der 2 små kommer der også flere ting at tænke over med jalouxi osv... Og man kan heller ikke forvente at få endnu et glad barn, som aldrig er ked af det..
Vi ønsker begge at få børn tæt op af hinanden, og jeg er begyndt at glæde mig til min næste fødsel... Det lyder mærkeligt jeg ved det..
Har overvejert det, at bo alene, for så er der kun mig til at se efter alt, og så ville jeg ikke have de forventninger til, at der er en mere som burde være med i det...
Synes I det ville være forkert at sætte endnu et liv til verden i vores situation?
Åhh jeg er forvirret!