Aften kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

43.397 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger..

Man hører altid om morgen kvalme.. Men jeg har altså kvalme om aftenen??

Er der andre der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Filippa & Liva

Morgen kvalme er ofte et udtryk som bliver brugt i sammenhæng med gravide, hvilket egentlig er lidt fjollet.

Ja, nogle kvinder døjer med morgen kvalme men du kan ligeså vel have kvalme på andre tidspunkter af døgnet.

Jeg havde døgnkvalme i voldsom forstand helt frem til uge 20, så vær du bare glad for at du ikke har kvalme hele døgnet rundt ...

Håber du får det bedre!

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

Det har jeg hørt om flere der har haft.

Nu var jeg heldigvis ikke selv ret plaget af kvalme, men den lille smule jeg havde, kunne jeg sagtens have om aftenen - gerne i forbindelse med aftensmad. Hvis jeg overvejede noget bestemt aftensmad (bl.a. mad med hakket kød) fik jeg kvalme. Når jeg så bare gav efter for min lyst og fx spiste rugbrød i stedet blev det meget bedre.  

Anmeld

28. maj 2011

SussieThyssen

Orkja..med dem alle sammen.

Efter kl 17 nul nul dut, var det udelukket mht mad...så var kvalmen på banen

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Morgen kvalme er ofte et udtryk som bliver brugt i sammenhæng med gravide, hvilket egentlig er lidt fjollet.

Ja, nogle kvinder døjer med morgen kvalme men du kan ligeså vel have kvalme på andre tidspunkter af døgnet.

Jeg havde døgnkvalme i voldsom forstand helt frem til uge 20, så vær du bare glad for at du ikke har kvalme hele døgnet rundt ...

Håber du får det bedre!

Ja, det er jeg også rigtig glad for.. Mit er heldigvis ikke så slemt, jeg nyder bare at mærke lidt symptomer på spiren..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det har jeg hørt om flere der har haft.

Nu var jeg heldigvis ikke selv ret plaget af kvalme, men den lille smule jeg havde, kunne jeg sagtens have om aftenen - gerne i forbindelse med aftensmad. Hvis jeg overvejede noget bestemt aftensmad (bl.a. mad med hakket kød) fik jeg kvalme. Når jeg så bare gav efter for min lyst og fx spiste rugbrød i stedet blev det meget bedre.  

Aftenmads tid lige præcis!!! Vi fik rugbrødder igår, så havde jeg lyst til noget pålæg, da det var på min mad var det ikke det jeg havde lyst til alligevel.. Puha, så kan det altså tage lidt tid at spise..

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Orkja..med dem alle sammen.

Efter kl 17 nul nul dut, var det udelukket mht mad...så var kvalmen på banen

Kærligst
Sussie

Sådan er det også her.. Jeg havde bare aldrig hørt om aften kvalme før.

Anmeld

28. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Ja, det er jeg også rigtig glad for.. Mit er heldigvis ikke så slemt, jeg nyder bare at mærke lidt symptomer på spiren..

Du skal også bare nyde det så meget du kan, her var kvalmen desværre så slem at jeg var indlagt og ikke kunne nyde noget som helst de første mange mange uger.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Du skal også bare nyde det så meget du kan, her var kvalmen desværre så slem at jeg var indlagt og ikke kunne nyde noget som helst de første mange mange uger.

Ja puha, det lyder godt nok surt.. Du dehydrerede måske nærmest?? 

Anmeld

28. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Ja puha, det lyder godt nok surt.. Du dehydrerede måske nærmest?? 

Ja, jeg var indlagt og få væske flere gange på Odense sygehus fordi jeg intet mad kunne holde i mig og kastede meget op ..

Det var virkelig slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.