Æblecidereddike med klump i -for gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.718 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Rosa

Jeg har en åbnet æblecidereddike stående. I følge ettiketten er den holdbar til 2014, men da jeg skulle bruge den opdager jeg at der inden i flasken flyder en stor slimet klump rundt på størrelse med en valnød. Det ligner nærmest en klump gennemsigtig tang, med masser af tråde som flyder ud fra den. Det er ikke almindeligt bundfald der kan rystes ud i vaæsken.

Jeg har ikke nok erfaring med eddikeprodukter til at vide om der er tale om normalt eller klamt... Den lugter fint og jeg kunne jo filtrere klumpen fra, men det vil  jeg kun hvis det er normalt. 

What to do?

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

SD21

Jeg ville ikke bruge den Jeg synes det lyder ulækkert og det kunne godt lyde som mug, når du forklarer de der tråde. Jeg aner det ikke, men jeg er meget sart, så jeg ville ikke bruge den

Anmeld

28. maj 2011

louise8723

2014 er det uåbnet?

Anmeld

28. maj 2011

<3

Jeg tænker og så en form for svamp/mug... Ville ikke bruge det...

Anmeld

28. maj 2011

heaven

ud med det, det har været åbnet for længe!!!!

Anmeld

28. maj 2011

Sofia

Tror, at når det kan holde sig til 2014, så er det i uåbnet tilstand. Jeg ville ikke bruge det.

Anmeld

28. maj 2011

Rosa

Der står intet om at det skal være uåbnet - der står det skal opbevares tørt og ikke for varmt i åbnet tilstand, men ikke nogen tidsangivelse. Jeg smider den ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.