Kan man lave pynt 8 uger i forvejen :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Den lykkelige

Ja som opskriften siger kan man så det? Hvis det kommer i bøtter med låg? Og skal det så i køleskab eller bare i skabet?
Har købt noget der hedder wilton fondant og skal lave både bogstaver, baby sko og blomster.. Skal der tylose pulver i for at få dt bedste resultat på de forskellige ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Unnie

Det gad jeg også godt at vide så jeg er lige med på en kigger :0)

Anmeld

29. maj 2011

Den lykkelige

Unnie skriver:

Det gad jeg også godt at vide så jeg er lige med på en kigger :0)

Men ikke så mange der kan hjælpe?

Anmeld

29. maj 2011

AnnePedersen

hej

du kan sagtens lave det 8 uger før. så kan du også bedre styre om du er tilfreds med resulatatet.

du skal sætte det i en bøtte eller en gammel sko æske inde i et skab eller øverst i køkkent, væk fra lys.

jeg bruger ikke tylose pulver i og det mener jeg ikke der er mange herinde der gør. jeg bruger det til at lime mine ting på med. men der er der mange der bruger vand.

håber det hjælper.

Anmeld

29. maj 2011

Den lykkelige

AnnePedersen skriver:

hej

du kan sagtens lave det 8 uger før. så kan du også bedre styre om du er tilfreds med resulatatet.

du skal sætte det i en bøtte eller en gammel sko æske inde i et skab eller øverst i køkkent, væk fra lys.

jeg bruger ikke tylose pulver i og det mener jeg ikke der er mange herinde der gør. jeg bruger det til at lime mine ting på med. men der er der mange der bruger vand.

håber det hjælper.

Ej tusind tak..  Så skal jeg igang med pynt til barnedåbs kagen  Man har sikkert vildt meget andet i dagene op til og pynten er jo det der tager længst tid.. så virkelig rart hvis man kan lave det i forvejen..

Anmeld

29. maj 2011

AnnePedersen

jeg lavede min vugge 4 måneder før. så var jeg sikker på den blev god. og har den stadig

Anmeld

29. maj 2011

Den lykkelige

AnnePedersen skriver:

jeg lavede min vugge 4 måneder før. så var jeg sikker på den blev god. og har den stadig

Nå ok jamen så er 8 uger før jo fint.. og folk spiser det vel heller ikke..  Det jo bare pynt.. altså de store ting som baby sko osv..

Anmeld

29. maj 2011

AnnePedersen

det er nemlig det. men det giver sig selv, for de kan ikke. for det er blevet hårdt så

Anmeld

29. maj 2011

Dot D

Du kan lave det næsten, hvornår du vil. Det bliver bare hårdere ved at lægge...  Jeg har tit lavet for mange blomster og dem gemmer jeg bare i en æske med låg på, og så bliver de brugt sådan lidt efterhånden, som de lige passer ind Det eneste jeg synes er lidt træls med at bruge de hårde blomster og andet pynt, er at det er lidt sværere at lime på med vand, men så kan du bruge tyloselim, det er lidt bedre til det...

God arbejdslyst, glæder mig til at se reultatet

Anmeld

30. maj 2011

Den lykkelige

Dot D skriver:

Du kan lave det næsten, hvornår du vil. Det bliver bare hårdere ved at lægge...  Jeg har tit lavet for mange blomster og dem gemmer jeg bare i en æske med låg på, og så bliver de brugt sådan lidt efterhånden, som de lige passer ind Det eneste jeg synes er lidt træls med at bruge de hårde blomster og andet pynt, er at det er lidt sværere at lime på med vand, men så kan du bruge tyloselim, det er lidt bedre til det...

God arbejdslyst, glæder mig til at se reultatet

Super dejigt.. jamen så er det jo bare at gå i krig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.