Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se lige hvad vi fik til aftensmad i går! Dejlig laksesalat med hvidløgsbrød og tatziki! Man tager: Laksefileter Rucolasalad Hjertesalad Tomat Forårsløg Salatost Gul pebber Skær laksen i tern og steg med dill, salt og pebber. Bland sammen salaten og lad laksen afkøle lidt inden du kommer den i. Hvidløgsbrød kan du jo købe ferdig, eller lave selv Bon appetit!! Det smager LÆKKERT også er det jo så sundt!!
Mandens kommentar da han fik se hvidløgsbrødet: "Øøøh... Ellen, du ser vel hvad det ligner?!? Hahah" Mænd altså.. de tænker nu bare på èn ting.. Til trods for et noget suspekt utsende, så smagte brødet også udmerket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hihi de mænd altså
Det ser vildt lækkert ud.. det skal helt sikkert prøves.. Tak fordi du delte..
Det lyder lækkert
Hvordan lavede du hvidløgsbrødet ? :b
Maja_4000 skriver: Det lyder lækkert Hvordan lavede du hvidløgsbrødet ? :b
Ja, det hvidløgsbrødet var et lille prøveprosjekt....Tidligere har jeg bare lavet en alm. franskbrøddeig, og tilsatt 3 fedd hvidløg og litt persille. Denne gangen formede jeg det som et lille brød og lavde en "grøft" modt i, hvor jeg så la skiver med hvidløgssmør i...så kom det altså til at se sådan ud
Uhm det skal prøves
Ellen-mor skriver: Ja, det hvidløgsbrødet var et lille prøveprosjekt....Tidligere har jeg bare lavet en alm. franskbrøddeig, og tilsatt 3 fedd hvidløg og litt persille. Denne gangen formede jeg det som et lille brød og lavde en "grøft" modt i, hvor jeg så la skiver med hvidløgssmør i...så kom det altså til at se sådan ud
Det er da ligemeget , hvordan det ser ud Det må jeg prøve engang .. Har bare altid troet at smøren ville løbe ud over det hele (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128