Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Lisbeth1985

Hej søde damer!

Efter Lene's fantastiske opdate i dag, er jeg blevet nysgerrig efter at høre, hvordan i andre har det? Ved der er flere, der holder sommerpause..

Her går det godt Jeg nyder vores pause. Det er skønt at have min krop for mig selv i en periode. Jeg skriver pt. eksamensopgave, mens jeg glæder mig til min tur til Færøerne næste søndag Udover det har jeg endelig fået styr på mit speciale - det har der bare slet ikke været overskud til, mens behandlingen stod på.

Når det er sagt glæder jeg mig allerede til vores scanning d.5 juli, hvor vi skal have en plan for vores næste forsøg Håber en pause er det, der skal til og at vores ønskebaby venter lige rundt om hjørnet

Ha en skøn weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Efter Lene's fantastiske opdate i dag, er jeg blevet nysgerrig efter at høre, hvordan i andre har det? Ved der er flere, der holder sommerpause..

Her går det godt Jeg nyder vores pause. Det er skønt at have min krop for mig selv i en periode. Jeg skriver pt. eksamensopgave, mens jeg glæder mig til min tur til Færøerne næste søndag Udover det har jeg endelig fået styr på mit speciale - det har der bare slet ikke været overskud til, mens behandlingen stod på.

Når det er sagt glæder jeg mig allerede til vores scanning d.5 juli, hvor vi skal have en plan for vores næste forsøg Håber en pause er det, der skal til og at vores ønskebaby venter lige rundt om hjørnet

Ha en skøn weekend

Er så glad for at du har det godt med din beslutning og får en velfortjent pause!!!! ...

Her er updaten på scanningen...

https://www.baby.dk/debat/111638pi1/barnloeshedsbehandling/weeeeeee--------jeg-kan-slet-ikke-faa-armene-ned.aspx

KH.. .. Lene

Anmeld

28. maj 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Er så glad for at du har det godt med din beslutning og får en velfortjent pause!!!! ...

Her er updaten på scanningen...

https://www.baby.dk/debat/111638pi1/barnloeshedsbehandling/weeeeeee--------jeg-kan-slet-ikke-faa-armene-ned.aspx

KH.. .. Lene

Jeg havde slet ikke kigget på datoerne og troede faktisk, at det andet indlæg var skrevet i dag Har vidst lidt eksamenskuller

Men skønt at læse, at det går godt og at der er mange æg Hvor er der ÆU?

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg havde slet ikke kigget på datoerne og troede faktisk, at det andet indlæg var skrevet i dag Har vidst lidt eksamenskuller

Men skønt at læse, at det går godt og at der er mange æg Hvor er der ÆU?

Det ved jeg ikke endnu... Det var 1. scanning...

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Det ved jeg ikke endnu... Det var 1. scanning...

Lene

Husk en opdate, når du ved noget.. Så ved jeg, hvornår jeg skal heppe og krydse fingre

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Husk en opdate, når du ved noget.. Så ved jeg, hvornår jeg skal heppe og krydse fingre

Det skal jeg nok søde!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.