Godt spisested i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle der kender et godt spisested i Slagelse som ikke er for dyrt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Leonora25

Jeg synes det Mexikanske bøfhus er for lækkert Ellers er der også færdinans bøfhus, med det er ikke ligeså godt- synes jeg. Om det er for dyrt, det ved jeg ikke- senes priserne var rimlige da vi var der. God fornøjelse

Anmeld

28. maj 2011

trunte89

Steaks. Helt klart. Det er blevet vores absulutte yndlings spisested! Deres bøffer er vildt lækre, og deres sovs. Uf!!

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Steaks. Helt klart. Det er blevet vores absulutte yndlings spisested! Deres bøffer er vildt lækre, og deres sovs. Uf!!

Hvor ligger den

Anmeld

28. maj 2011

trunte89

Anonym skriver:

Hvor ligger den

Den ligger ved expert.

Anmeld

28. maj 2011

Leonora25

Hvor ligger den

Anmeld

28. maj 2011

Leonora25

trunte89 skriver:

Uh, den må jeg prøve næste gang  Det lyder lækkert!!! Det er længe siden jag har spist i slagelse! Er det et nyt sted?

Anmeld

28. maj 2011

Polkaprik

Galathea i Langes gård. Et rigtig rart sted og super børnevenligt!

Anmeld

28. maj 2011

trunte89

Leonora25 skriver:

Uh, den må jeg prøve næste gang  Det lyder lækkert!!! Det er længe siden jag har spist i slagelse! Er det et nyt sted?

Ja, det er forholdsvis nyt. Mener, at det åbnede omkring september sidste år. Maden er super lækker, prisen er fair, betjeningen er er helt i top, og noget af det bedste. Der er et LÆKKERT legerum til børnene med Xbox, ca 5 computere, div. Legetøj og et rum med 'biograf'.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar, modtager gerne flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.