Klummeskribent (og f*ck my life)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er nok meget heldigt jeg elsker at skrive, for nu havde jeg lige skrevet et langt debatoplæg, som blev slettet, fordi jeg kom til at trykke på noget der opdaterede siden. FUCK MY LIFE 

Så det bliver nok den korte udgave her. Det korte af det meget lange er, at jeg elsker at skrive. Igennem hele min uddannelsestid, både folkeskole og gymnasium, har jeg af samtlige lærere fået at vide, at jeg burde blive enten forfatter eller journalist, fordi jeg skriver i et meget fængende og indlevende sprog, som er fantastisk at læse. Forfatter blev jeg ikke, fordi det er svært at gøre til sin primære levevej, og derudover skriver jeg ikke fiktion. Journalist blev jeg heller ikke, da jeg har AL for lidt almen viden og samfundsmæssig viden, og det er ikke helt dér mit interessefelt ligger. Nej, jeg er gået en anden vej uddannelsesmæssigt, men det er pt. sagen uvedkommende.

Jeg mangler bare et rum for alle mine skriverier. Naturligvis har jeg en blog, som også har mange læsere, og det er da også hyggeligt at skrive om mit liv og min hverdag, men det er ikke nok. Jeg trænger til at komme ud med min skrivetrang, at bruge den til noget. Jeg elsker at tage et bestemt emne om og så skrive en længere "klumme"-lignende ting om emnet, men jeg ved også, at mine egne læsere er for utålmodige til konsekvent at læse lange blogindlæg.

Så hvor/hvordan bliver man klummeskriver? Er der nogen, der ved noget? Jeg har meget få interesser, og har svært ved at finde noget jeg brænder for, men lige det at skrive er mit hjertebarn. Så jeg kunne godt bruge råd.

Ok, det blev langt alligevel. Men det understreger vel blot pointen i indlægget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

serinasmor

hmmm ... jeg tror du først og fremmest skal huske på at klummeindlæg heller ikke er længere end 500 ord (ca. )

ud over det ville jeg nok oprette endnu en blog til brug for klummeskriverier .. skrive en 10 indlæg og derefter smide et link rundt til diverse bladudgivere og redaktioner og høre om de kunne bruge sådan en som dig

og så er det bare at tro på det

held og lykke

serinasmor

Anmeld

28. maj 2011

Dinna88

En af mine bekendte sendte nogle af de ting hun havde skrevet til... Ja, et blad, jeg husker ikke hvilket. De syntes det var så genialt, at hun, hun gang det sendes ud, har en lille klumme deri. Hun får intet for det, men det er da en start. Chancerne for dette er små, men det er da et forsøg værd.

Desuden kan du jo skrive læserbreve? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.