Ja, det er nok meget heldigt jeg elsker at skrive, for nu havde jeg lige skrevet et langt debatoplæg, som blev slettet, fordi jeg kom til at trykke på noget der opdaterede siden. FUCK MY LIFE 
Så det bliver nok den korte udgave her. Det korte af det meget lange er, at jeg elsker at skrive. Igennem hele min uddannelsestid, både folkeskole og gymnasium, har jeg af samtlige lærere fået at vide, at jeg burde blive enten forfatter eller journalist, fordi jeg skriver i et meget fængende og indlevende sprog, som er fantastisk at læse. Forfatter blev jeg ikke, fordi det er svært at gøre til sin primære levevej, og derudover skriver jeg ikke fiktion. Journalist blev jeg heller ikke, da jeg har AL for lidt almen viden og samfundsmæssig viden, og det er ikke helt dér mit interessefelt ligger. Nej, jeg er gået en anden vej uddannelsesmæssigt, men det er pt. sagen uvedkommende.
Jeg mangler bare et rum for alle mine skriverier. Naturligvis har jeg en blog, som også har mange læsere, og det er da også hyggeligt at skrive om mit liv og min hverdag, men det er ikke nok. Jeg trænger til at komme ud med min skrivetrang, at bruge den til noget. Jeg elsker at tage et bestemt emne om og så skrive en længere "klumme"-lignende ting om emnet, men jeg ved også, at mine egne læsere er for utålmodige til konsekvent at læse lange blogindlæg.
Så hvor/hvordan bliver man klummeskriver? Er der nogen, der ved noget? Jeg har meget få interesser, og har svært ved at finde noget jeg brænder for, men lige det at skrive er mit hjertebarn. Så jeg kunne godt bruge råd.
Ok, det blev langt alligevel. Men det understreger vel blot pointen i indlægget
Anmeld