Skriger under spisning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

MyLove E

Hej.

Elias er i dag 15dag gamle. Han er bare en rigtig dejlig dreng, der sover 2½-3½ time af gange om dagen og 4-5 timer om aften/natten. Han har også spist rigtig flot og taget godt på, det har han gjort lige siden han var 3 dage.

Torsdag begyndte han når han havde spist i ca 15-20min at skrige helt vildt mens han har brystet i munden. Fredag blev det ofter og allerede ved 10-15min. Men i dag har han gjort det hele morgen. Så snart han blev lagt til begynder han og skrige.

Jeg har prøvet alt, ligge ned og amme sidde op, på den ene og den anden måde. ingenting virker.

Han er også begyndt at gylpe en del.

Jeg bliver så ked og frustreret, når han gør det.

Nogen der har prøvet det, eller har nogle råd??

Knus en ked mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

hiili

Puuha, det lyder ikke sjovt..

måske har han luft i maven der driller? Jeg ville ringe til lægen bare for en sikkerheds skyld, for det er jo ikke sjovt for nogen af jer.

Min søn havde en forsnævring af mavemunden så jeg kender godt til at have en skrigende unge der ikke vil noget som helst.

Men ring nu og se om ikke i kan få lidt hjælp eller bare en smule ro..

Anmeld

28. maj 2011

Rebecca Persson

Til lykke med baby. Det lyder ikke rart med, hverken for baby eller jer. 
Jeg tænker, at der kan være mange årsager, og du kan i hvert fald snakke med din sundhedsplejerske!

jeg ville også få baby tjekket hos en kiropraktor med speciale i børn. Rygehvirvler eller nakkeled, som er forskubbet under fødslen, kan være en årsag.

Giv din baby Bio Gaia probiotika, det er godt for alle babyer og kan afhjælpe kolik eller koliklignende tilstande (dvs. luft i tarmene eller unormale tarmbevægelser, som kan gøre ondt). Babyer uden kolik har flere typer tarmbakterier end kolikbabyer. 

Bær din baby i en strækvikle. Det virker beroligende og kan afhjælpe smerterne.  Du kan også svøbe dit barn. SP'en kan vise hvordan - hun har sikkert også forslag til ammestillinger og hvordan du undgår, at baby sluger for meget luft.

Undgå så vidt muligt at drikke kaffe. Babyer kan ikke nedbryde koffein.  

Du kan finde flere forslag i min bog "BABY - 100% naturlig uden tilsætning". 

Rigtig godt bedring.

kh Rebecca, rebeccapersson.com  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.