Mange ligamentsmerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.460 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, dem har jeg haft rigtig mange af igår og idag.. Sådan rigtig mange er bange for at miste og begynde at bløde.. Er det normalt med så mange?

Det som om når de kommer, så går jeg ud og laver stort eller slår prutter, også de væk igen.. For det meste af tiden..

Jeg er 5+6 idag, var til scanning igår, og det sagde hun hinden var så tyk og fin, og der var hjerteblink om et lille døgn elller to.. Hun mente bbestemt ikke der var grund til bbekymring for at bvi mistede, da hinden var så tyk og perfekt...

Men, hvorfor har jeg så mange mens smerter? Hvorfor er jeg bare så nervøs, når hun nu sagde sådan

Jegb har det bedst når jeg hviler lige disse dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja, dem har jeg haft rigtig mange af igår og idag.. Sådan rigtig mange er bange for at miste og begynde at bløde.. Er det normalt med så mange?

Det som om når de kommer, så går jeg ud og laver stort eller slår prutter, også de væk igen.. For det meste af tiden..

Jeg er 5+6 idag, var til scanning igår, og det sagde hun hinden var så tyk og fin, og der var hjerteblink om et lille døgn elller to.. Hun mente bbestemt ikke der var grund til bbekymring for at bvi mistede, da hinden var så tyk og perfekt...

Men, hvorfor har jeg så mange mens smerter? Hvorfor er jeg bare så nervøs, når hun nu sagde sådan

Jegb har det bedst når jeg hviler lige disse dage

Fordi at sådan har man det bare når man er gravid 

Og er ked af at måtte fortælle dig det - bekymringerne fortsætter... Tror aldrig vi får fred... 

Jeg er i dag 26+6 og er STADIG bekymret. Selvom vi skal til 3d scanning om 1 uge, vil jeg stadig være bekymret... Og er sikker på at bekymringerne fortsætter selv når sprællemanden er kommet ud. Så skal vi til at bekymre os om vuggedød, afføring, mad, amning, vægtøgning osv...

Eneste råd herfra er, prøv at skubbe bekymringen til side. Du kan hverken gøre til eller fra alligevel...

Anmeld

28. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg tror du kan være ganske rolig ...

Ligament smerter er rigtig ubehagelige men ganske normale at have i og med at der sker så mange ting med din krop under en graviditet og lige nu er din livmoder jo også i gang med at udvide sig og vokse, hvilket kan give rigtig mange ligament smerter.

Jeg havde dem også meget i starten og de føltes nærmest som meget kraftige menstruationssmerter, mit bedste råd er at tage den med ro og lytte til din krop, hvile dig en masse og evt. få kæresten/manden til at nusse og massere dig på lænden.

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Og er ked af at måtte fortælle dig det - bekymringerne fortsætter... Tror aldrig vi får fred... 

Jeg er i dag 26+6 og er STADIG bekymret. Selvom vi skal til 3d scanning om 1 uge, vil jeg stadig være bekymret... Og er sikker på at bekymringerne fortsætter selv når sprællemanden er kommet ud. Så skal vi til at bekymre os om vuggedød, afføring, mad, amning, vægtøgning osv...

Eneste råd herfra er, prøv at skubbe bekymringen til side. Du kan hverken gøre til eller fra alligevel...

Ja, du har ret

Men, det jeg tænkte på, det var at det er normalt at have så mange ligamentsmerter??

Ja, bekymringerne bliver ikke mindre.. Glæder mig til scanning på onsdag

Anmeld

28. maj 2011

Madam Blå

Tror også du kan være helt rolig

Jeg havde virkelig slemme ligamentsmerter - som jeg var SÅ bange for, var mens smerter på samme tid.. Jeg lå hjemme på sofaen, for kunne knapt rejse mig. Men det er et sundhedstegn. Din livmoder vokser sig stor, så der er plads til din spire

Anmeld

28. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja, du har ret

Men, det jeg tænkte på, det var at det er normalt at have så mange ligamentsmerter??

Ja, bekymringerne bliver ikke mindre.. Glæder mig til scanning på onsdag

Jeg turde i starten næsten ikke at gå på toilettet forsi jeg var bange for at baby faldt ud hvis jeg pressede for meget - følte mig så sart, og havde også en del ligamentsmerter...

Oplevede et par gange i uge 7-8 stk at blive RIGTIG bange, fordi at de der ligamentsmerter lige pludselig kom ud af det blå og nev så meget at jeg næsten ikke kunne trække vejret...

Trods det har jeg aldrig blødt en dråbe (selvom det også skulle være ganske normalt), og lillemanden har ved alle scanninger (4 stk) haft det fantastisk 

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Lige netop 

Læste også lige i en af de der uge for uge ting i går, at nu skulle jeg ikke længere bekymre mig om at miste, men nærmere at føde for tidligt. Der er altid noget at være bekymret over. Sådan vil det nok være resten af livet, når man har børn

Men TS: Jeg havde også VOLDSOMT mange ligamentsmerter i starten, de føltes som utrolig smertefulde mens-smerter. Og ved du hvad? Jeg har dem kun sjældent nu, og sidder i dag 21+6 med en dejlig sprællende pige i maven Så bare rolig

Anmeld

28. maj 2011

Muttitil1+1

Tror du kan være ganske rolig

Jeg har aldrig oplevet så mange smerter som da jeg var 5-6 uger henne. Jeg vågnede om natten, kunne næsten ikke få vejret og kunne hverken holde ud at stå, sidde eller ligge. Men har absolut ingen problemer/komplikationer haft i min graviditet og har kun 9 uger tilbage nu

Så jeg kan kun sige: Ja det er ganske normalt og det kan gøre vanvittigt ondt, så ingen grund til bekymring - det er et sundhedstegn på at din livmoder vokser som den skal

Kæmpe herfra og tillykke med din lille fis

Anmeld

28. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak piger - dejlig man kan blive beroliget lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.