Nervøs Hjælp Mig Hvad Kan Der Ske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

JuliaNielsen

Heej Kommende/Mødre.

Jeg sad igår aftes i hug stilling, og uden at tænke over det rejste jeg mig op, i mine benmuskler kun, halvvejs oppe mærkede jeg et (knæk) i min venstre side af undermaven, lige over hoften,. Jeg var ved at falde sammen, men fik mig støttet af et bord..! Den bedste måde jeg kan beskrive det på er at det føltes som om der var noget der knækkede eller som 2 knogler der stødte mod hinanden..! Jeg har mærket junior rigtig meget efterfølgende, men er stadig meget nervøs,. Jeg har haft smerter også efterfølgende men i begge sider, og jeg ved det ikke er liga..! Men undre mig over det er i begge sider ( under''maven'')...! Jeg troede igår aftes at det var begyndende veer men første gang de kom var i aftes 00.30 ca og igen her til morgen 08.00 ca, så det kan det vel ikke være..!

Er der grund til min nervøsitet nu jeg har mærket ham meget siden ?

Nogle der har en mening om dette eller ved hvad det er ?

Julia 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

JuliaNielsen

JuliaNielsen skriver:

Heej Kommende/Mødre.

Jeg sad igår aftes i hug stilling, og uden at tænke over det rejste jeg mig op, i mine benmuskler kun, halvvejs oppe mærkede jeg et (knæk) i min venstre side af undermaven, lige over hoften,. Jeg var ved at falde sammen, men fik mig støttet af et bord..! Den bedste måde jeg kan beskrive det på er at det føltes som om der var noget der knækkede eller som 2 knogler der stødte mod hinanden..! Jeg har mærket junior rigtig meget efterfølgende, men er stadig meget nervøs,. Jeg har haft smerter også efterfølgende men i begge sider, og jeg ved det ikke er liga..! Men undre mig over det er i begge sider ( under''maven'')...! Jeg troede igår aftes at det var begyndende veer men første gang de kom var i aftes 00.30 ca og igen her til morgen 08.00 ca, så det kan det vel ikke være..!

Er der grund til min nervøsitet nu jeg har mærket ham meget siden ?

Nogle der har en mening om dette eller ved hvad det er ?

Julia 31+0

Slet ingen ?

Anmeld

28. maj 2011

hilma

har du haft plukveer igennem den seneste tid? 

jeg vil forslå at du lige ringe til FG, hellere én gang for meget end én gang for lidt

der er sikkert ingen grund til at være nervøs, men det er lidt svært at bedømme på skrift..

jeg slog maven en gang da jeg var i 20 uge, hastede på sygehuset, hvor alt var godt

faldt direkte på maven i jan. måned og det slag tog min moderkage, thank god

kan du mærke baby? 

Anmeld

28. maj 2011

Holbæktrunten

JuliaNielsen skriver:

Slet ingen ?

Jeg tror ikke at du skal være bekymret, så længe du mærker baby stadig. Det kan være at du har forstrukket en sene, eller overbelastet en muskel...

Men hvis du er nervøs, synes jeg du skulle kontakte vagtlægen. Jeg er ikke læge, og det er jo kun dig der kan mærke hvordan du og bebs har det 

Anmeld

28. maj 2011

JuliaNielsen

hilma skriver:

har du haft plukveer igennem den seneste tid? 

jeg vil forslå at du lige ringe til FG, hellere én gang for meget end én gang for lidt

der er sikkert ingen grund til at være nervøs, men det er lidt svært at bedømme på skrift..

jeg slog maven en gang da jeg var i 20 uge, hastede på sygehuset, hvor alt var godt

faldt direkte på maven i jan. måned og det slag tog min moderkage, thank god

kan du mærke baby? 

Har ikke døjet meget med plukveer,. Fanktisk næsten slet ikke..!

Ja jeg mærker ham fint, Han er super livlig, ! Men nervøsiteten er der nu alligeveld. '!

Anmeld

28. maj 2011

hilma

JuliaNielsen skriver:

Har ikke døjet meget med plukveer,. Fanktisk næsten slet ikke..!

Ja jeg mærker ham fint, Han er super livlig, ! Men nervøsiteten er der nu alligeveld. '!

heldige dig! godt du mærker ham du bør blive nervøs når du ikke mærker ham længere tid ad gangen eller hvis du slet ikke mærker ham og bliv nervøs hvis du begynder at bløde det er i al fald de råd jeg kan give dig og kan du slet ikke finde ro i kroppen, så ring til en vagtlæge

Anmeld

28. maj 2011

JuliaNielsen

hilma skriver:

heldige dig! godt du mærker ham du bør blive nervøs når du ikke mærker ham længere tid ad gangen eller hvis du slet ikke mærker ham og bliv nervøs hvis du begynder at bløde det er i al fald de råd jeg kan give dig og kan du slet ikke finde ro i kroppen, så ring til en vagtlæge

Super mange mange tak..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.