lille dagpleje update:
jeg startede som privat dagpleje i januar, med blot et enkelt barn. i febuar kom der en mere til (plus min egen som kom hjem) og her i maj startede de sidste 2 så. alt var på plads, alt var gjort klar, jeg havde læst, spurgt og snakket, men alligevel kom meget som en overraskelse 
hvordan skal man fx. stille højstolene så børnene får mest muligt ud af måltiderne, hvordan skal man skifte 15 bleer om dagen uden at forsømme de andre børn imens. hvordan takler man en uge med strid regn, hvordan får man 5 sultne småfolk gjort mætte på samme tid. hvordan fortæller man forældrene at lille **** endnu engang har fået en bule og at jeg ikke helt så præcist hvad der skete
det og meget meget mere var ting jeg ikke anede i starten, men nu er ved at få styr på.
jeg har nogle utroligt tålmodige forældre, som helt uden brok, acceptere at deres poder er prøveklude for min manglende erfaring i faget. de acceptere at hvad jeg endnu ikke kan, det prøver jeg at lære, og resten roder jeg bod på med al den kærlighed jeg overøser deres børn med.
min job er noget af det meste fantastiske der er sket mig. jeg ser frem til hver en dag, jeg planlægger, smiler og griner med disse dejlige unger. jeg puster på deres buler, griner når de leger, giver dem mad når de er sultne, oplevelser når de er vågne, og putter dem stille ud i barnevognen når de ikke orker mere. jeg ser dem kramme dynen, puttekluden og sutten, og jeg fyldes med en fred så inderlig når 5 børn sover trygt så tæt omkring mig. 
med kærlighed i hjertet og smil om munden
Lone
Anmeld