Mega irriterende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Majeha

Ja, så er det i aften, vi holder housewarming/fødselsdagsfest. Invitationerne var sendt ud i god tid, med MEGET tydelig S.U. dato, alligevel har 1/3 ikke svaret. Skidt med det, så køber jeg ind til dem, der nu gerne vil komme... Endte ud med at blive en 11 stykker... Lige indtil i går, hvor folk i løbet af dagen har meldt afbud med den ene eller anden dårlige undskyldning. 6 afbud dagen før. Synes sgu, det er mangel på respekt overfor os, der har arbejdet på at få det til at blive en god aften Så nu venter vi 3 gæster i aften (hvis de da dukker op). Har mest af alt bare lyst til at aflyse og lave noget alene med manden, når nu vi har fået Luc passet, men føler også det er unfair overfor de 3, der evt. kommer.  for mit mugne humør snart damper af, så vi kan få en hyggelig aften alligevel. Skulle bare ud med lidt bitterhed 

Tak, det lettede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

TwinsQ

Det er da rigtig øv

Men mon ikke det bliver rigtig hyggelig alligevel... Man behøver jo ikke være mange for at det bliver skide sjovt/hygsomt !!

Så rigtig go´aften Jer!

Anmeld

28. maj 2011

Mumto3

Arh...det er bare SÅ pisse irriterende

Jeg er nået dertil at jeg dårligt gider at holde noget mere, til vores bryllup, 3 x barnedåb, min runde fødselsdag osv. har jeg skulle ringe rundt og høre om folk havde fået invitiation og om de kom....

Kan folk da ikke bare svare!!!! og så iøvrigt komme når de siger de kommer. Havde en 'veninde' der nærmest ødelage min 30 års fødselsdag ved at ringe og melde afbud med en total lam undskyldning 2 timer før. Da jeg så pressede på for at i det mindste hendes kæreste kom, indtil hun kunne komme senere på aften, fordi jeg havde lavet bordplan og det bare var for meget med 2 tomme stole og jeg ikke overskue atlave ny bordplan midt i al madlaveningen, jamen så endte det med at hun sagde, at hendes kæreste ville ikke komme alene, så hun blev nød til at komme med, så de komme begge to alligevel. Arh men altså!!!

Jeg håber at I får en kanonaften!!!

Anmeld

28. maj 2011

sne190810

Det er godt nok også skrabet gjort ..
Men kender godt til det selv. Det er svært at få vendt humøret til positivt, når man først har set sig sur på dagen. Hvis du kan følge mig ..

Men jeg  fingre for i nok skal få en hyggelig aften alligevel, så i havet med dem som har valgt ikke at komme .. Det er dem som går glip af jer

Anmeld

28. maj 2011

Majeha

TwinsQ skriver:

Det er da rigtig øv

Men mon ikke det bliver rigtig hyggelig alligevel... Man behøver jo ikke være mange for at det bliver skide sjovt/hygsomt !!

Så rigtig go´aften Jer!

Jo, tror og håber jeg da også, men når man havde forventet og forberedt noget andet, gør det lidt ved humøret. Men er heldigvis to gode veninder, der kommer, så skal nok blive hygge

Anmeld

28. maj 2011

TwinsQ

Majeha skriver:

Jo, tror og håber jeg da også, men når man havde forventet og forberedt noget andet, gør det lidt ved humøret. Men er heldigvis to gode veninder, der kommer, så skal nok blive hygge

Det er os skide træls på godt jysk, at folk ikke kan finde ud af at give svar i god tid. Så man i den mindste ved besked og ikke i sidste øjeblik...

Men dejligt at det er 2 gode veninder som kommer

Anmeld

28. maj 2011

Majeha

Arh...det er bare SÅ pisse irriterende

Jeg er nået dertil at jeg dårligt gider at holde noget mere, til vores bryllup, 3 x barnedåb, min runde fødselsdag osv. har jeg skulle ringe rundt og høre om folk havde fået invitiation og om de kom....

Kan folk da ikke bare svare!!!! og så iøvrigt komme når de siger de kommer. Havde en 'veninde' der nærmest ødelage min 30 års fødselsdag ved at ringe og melde afbud med en total lam undskyldning 2 timer før. Da jeg så pressede på for at i det mindste hendes kæreste kom, indtil hun kunne komme senere på aften, fordi jeg havde lavet bordplan og det bare var for meget med 2 tomme stole og jeg ikke overskue atlave ny bordplan midt i al madlaveningen, jamen så endte det med at hun sagde, at hendes kæreste ville ikke komme alene, så hun blev nød til at komme med, så de komme begge to alligevel. Arh men altså!!!

Jeg håber at I får en kanonaften!!!

Årh hvor træls med din veninde. Prøvede det modsatte til Lucs dåb. Der var der en af vores venner, der havde taget en ny kæreste (vi ikke vidste noget om) med. Heldigvis var der ingen bordplan, og vi havde bestilt et par ekstra kuverter, i tilfælde af, folk var sultne. Så det gik, men var godt nok lidt mærkeligt, som om det var det mest naturlige for ham

Anmeld

28. maj 2011

slettet_7530

Majeha skriver:

jeg har olevet at stå til en fødselsdag og fået afbud og så mødte folk op alligevel 6 styks  hvor jeg bare sagde at de måtte vente med at tage til dem der havde givet svar i ordentligt tid havde taget  jeg synes simpelthen det er så respektløst både den ene og den anden vej.

Hvad vil du sige gøre hvis der står nogle som ikke har svaret kommer alligevel??

Håber i får en rigtig dejlig aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.