:'( forbandet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg bøvlede igår med mavesyre

idag har det knap været så slemt.. men jeg kan næste ikke spise uden jeg føler maden sætter sig fast på vej ned og føles tung i halsen! det gir en brændende fornemmelse fra maven og kun halvvejs op. bør jeg kontakte lægen mandag??

det hjælper med et glas vand , men når jeg så spiser føler jeg ikke maden glider ordenligt ned og samtid kan jeg ha sur opstød men det når ikke op til munden og i det, det glider op gør det ONDT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

ano14316

Har du prøvet at spise en balancid, det er en suge tablet, som smager lidt af menthol og som tager sure opstød. 

Jeg synes det virker rigtig godt, og man må gerne tage dem når man er gravid. Jeg kan også anbefale magnesia, de virker også rigtig godt. 

Man skal selvfølgelig altid tage så lidt medicin som muligt, især når man er gravid, men for meget mavesyre, kan bare gøre så hammer ondt, og man får ikke spist ordentligt, og det er jo også noget skidt.. 

Anmeld

28. maj 2011

hiili

Jeg synes godt du kan kontakte lægen på mandag for der findes ikke noget værre end at have for meget mavesyre.

bortset fra det, har du så prøvet med alt det som sænker mavesyre? mælk, mandler og alt det der?? men balancid kan jeg også godt anbefale, jeg har spist dem som tyggetabeletter, før jeg blev gravid. de fås i håndkøb.. eller spørg på apoteket..

god bedring

Anmeld

28. maj 2011

kkk

den-lykkeligste skriver:

jeg bøvlede igår med mavesyre

idag har det knap været så slemt.. men jeg kan næste ikke spise uden jeg føler maden sætter sig fast på vej ned og føles tung i halsen! det gir en brændende fornemmelse fra maven og kun halvvejs op. bør jeg kontakte lægen mandag??

det hjælper med et glas vand , men når jeg så spiser føler jeg ikke maden glider ordenligt ned og samtid kan jeg ha sur opstød men det når ikke op til munden og i det, det glider op gør det ONDT

Halsbrænd er fuldstændig almindeligt for gravide, så der er ikke rigtig nogen grund til at kontakte lægen, men køb som andre foreslår fx Novum Balancid på apoteket - jeg kan blive fuldstændig desperat hysterisk, hvis jeg er løbet tør eller er kommet afsted uden min obligatoriske pakke i tasken - hader halsbrand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.