Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneP skriver: Hvor er det bare en super sød og flot konf kage! er sikker på konfirmanden bliver glad!
Hvor er det bare en super sød og flot konf kage! er sikker på konfirmanden bliver glad!
tak, jeg håber hun bliver glad hun ved ikke den kommer, hendes far havde hørt hun gerne ville have en og så ringede han
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Den er rigtig flot søde tænk du er blevet så god til lave figure
Den er rigtig flot søde tænk du er blevet så god til lave figure
Ja jeg troede aldrig jeg skulle lære det, men Michelle er en god lærer
roenlund skriver: jeg har stukket dem ud med en udstikker og så præget med denne: http://www.decoratethecake.com/store/WsDefault.asp?One=135
jeg har stukket dem ud med en udstikker og så præget med denne:
http://www.decoratethecake.com/store/WsDefault.asp?One=135
Tusind tak.. det er så flot!!
Hvordan har du fået dem til at "stå".. har du kommet tylose pulver i eller hvad det hedder?? Ja undskyld alle mine spørgsmål.. men er igang med at lære lidt til næste kage
Lou87 skriver: Haha nå nej.. det var nok lisbeth.. argghjj altså sorry Det var dig som sad for bordenden med den lille sveske, det ka jeg jo godt huske nu MEN FLOT ER DEN
Haha nå nej.. det var nok lisbeth.. argghjj altså sorry Det var dig som sad for bordenden med den lille sveske, det ka jeg jo godt huske nu MEN FLOT ER DEN
yep, mig med svesken
roenlund skriver: yep, mig med svesken
Hehe bingo
Flot kage!
hilsen hende uden svesken
lisbeth2910 skriver: Flot kage! hilsen hende uden svesken
din sveske var bare derhjemme, eller svesker... det kommer til at lyde forkert gør det ik, svesker
Tak for kage komplimenten (staves)
Den lykkelige skriver: Tusind tak.. det er så flot!! Hvordan har du fået dem til at "stå".. har du kommet tylose pulver i eller hvad det hedder?? Ja undskyld alle mine spørgsmål.. men er igang med at lære lidt til næste kage
jeg har bare lavet dem for et par dage siden og så ladet dem tørre i en toffefee (staves) bakke og så sat dem på med lidt vand...
roenlund skriver: jeg har bare lavet dem for et par dage siden og så ladet dem tørre i en toffefee (staves) bakke og så sat dem på med lidt vand...
Gud ja.. virkelig en god ide.. Tak for råd..
Den lykkelige skriver: Gud ja.. virkelig en god ide.. Tak for råd..
ikke min ide, men giver den gladeligt videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128