Velholdt ammepude KØBES!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. maj 2011

LISBETH:-)

Maria. skriver:

Har du et billede af den?? Havde håbet på at finde en til omkring 100,- da det er til min søster, men det kan være jeg vender tilbage..

Maria jeg har 1 - den er brugt en del (arvet fra min svigerinde) men den fejler intet og du må gerne få den . Jeg kan tage den med ind til Dorthe på søndag hvis det er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Isabella_mor

Maria. skriver:

Har du et billede af den?? Havde håbet på at finde en til omkring 100,- da det er til min søster, men det kan være jeg vender tilbage..

det er kugler..

jeg har billede af den her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2011

Maria.

lisbeth2910 skriver:

Maria jeg har 1 - den er brugt en del (arvet fra min svigerinde) men den fejler intet og du må gerne få den . Jeg kan tage den med ind til Dorthe på søndag hvis det er.

Hvor er det sødt af dig!! Det vil jeg meget gerne! Er det med kugler?

Anmeld

27. maj 2011

Maria.

isabellamor skriver:

det er kugler..

jeg har billede af den her.

Den er ellers sød! Men jeg har lige fået en af Lisbeth! Ellers tak fordi du gad og ligge billede ind!

Anmeld

27. maj 2011

dorthemus

Maria. skriver:

har I haft en god fødselsdag!?

Ja den har været fin, selvom Runa dog ikke har været i det bedste humør  Hun har været så træt hele dagen så det var lidt hæsblæsende at få mad i hende til hun sku puttes.

Anmeld

27. maj 2011

Isabella_mor

Maria. skriver:

Den er ellers sød! Men jeg har lige fået en af Lisbeth! Ellers tak fordi du gad og ligge billede ind!

det var så lidt  

Anmeld

27. maj 2011

Maria.

dorthemus skriver:

Ja den har været fin, selvom Runa dog ikke har været i det bedste humør  Hun har været så træt hele dagen så det var lidt hæsblæsende at få mad i hende til hun sku puttes.

Ja, det er jo os nok mest for vores skyld! Det bliver lidt sjovere når de forstår det..

Anmeld

27. maj 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, det er jo os nok mest for vores skyld! Det bliver lidt sjovere når de forstår det..

Ja det blir så sjovt

Anmeld

27. maj 2011

LISBETH:-)

Maria. skriver:

Hvor er det sødt af dig!! Det vil jeg meget gerne! Er det med kugler?

Ja det er med kugler! Og jeg har selv haft den sprættet op og fyldt ex orginale krøyer kugler i.

Jeg medbringer den søndag.

Anmeld

27. maj 2011

Maria.

lisbeth2910 skriver:

Ja det er med kugler! Og jeg har selv haft den sprættet op og fyldt ex orginale krøyer kugler i.

Jeg medbringer den søndag.

Tusind tak søde Lisbeth!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.