Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm for mig lyder det som om du kunne være gravid, så er det ens menses bliver brunligt istedet for rødt.. håber det er positiv hvis der gemmer en lille spire inde i din mave. kram herfra
rogerrasch skriver: hmm for mig lyder det som om du kunne være gravid, så er det ens menses bliver brunligt istedet for rødt.. håber det er positiv hvis der gemmer en lille spire inde i din mave. kram herfra
Anonym skriver: Hvad betyder det? Fik menstruation kun i 4 dage som var brunt
Hvad betyder det? Fik menstruation kun i 4 dage som var brunt
ta en test for at være sikker ? ;o)
Jeg oplevede engang nøjagtig det samme ...
Havde det i 5 dage og det var brunligt.
Tog et smut til lægen men det var heldigvis intet og måneden efter fik jeg mens som sædvanlig.
BigBabyWish skriver: Jeg oplevede engang nøjagtig det samme ... Havde det i 5 dage og det var brunligt. Tog et smut til lægen men det var heldigvis intet og måneden efter fik jeg mens som sædvanlig.
Anonym skriver: okay .. ja det slet ikke rødt overhovedet så det var mærkeligt ..
okay .. ja det slet ikke rødt overhovedet så det var mærkeligt ..
Ja, dengang jeg oplevede det var det også helt brunligt og nærmest lidt grumset .. (undskyld detaljerne)
BigBabyWish skriver: Ja, dengang jeg oplevede det var det også helt brunligt og nærmest lidt grumset .. (undskyld detaljerne)
sådan har mit også været de sidste 2 gange, men jeg har en hormon spiral, så det er vist meget naturligt i det her tilfælde.
nutche skriver: sådan har mit også været de sidste 2 gange, men jeg har en hormon spiral, så det er vist meget naturligt i det her tilfælde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128