snooks skriver:
hun har været sådan lige siden fødslen, men alle sagde hun nok var stresset fordi hun kom så hurtigt til verden... men syntes bare ikke det kunne være rigtigt det blev værre og værre jo ældre hun blev så derfor tog jeg hende til kiopraktor... men altså har det bare lidt sådan det jo ikke for sjov at man ikke kan få panodil baby men kun panodil junior og hun er jo slet ikke udvilket på samme måde nu som når hun går under junior, så har en stor frygt for at give noget i det hele taget...
det kan jeg godt forstå
min pige fik pludselig smerter, hun græd og græd og græd og jeg kunne intet gøre, viste ikke hvad der var galt.. men så så at der var en tand på vej og gav det skylden (der var hun ca 4mdr) men det blev ved, jeg kom til lægen med hende og det viste sig at hun fik væske i ørene hver gang hun fik tænder 

men det gjorde det jo ikke bedre hun var stadig under et år og jeg mente ikke at det ville være godt at putte panodil i hende overhoved
men efter nogle dage hvor hun bare var så ked og havde ondt, kunne jeg ikke mere, jeg følte at jeg var ond ved hende fordi jeg jo kunne hjælpe hende lige her og nu... og så fandt jeg på den løsning med at give mindre og kun når det virkeligt var nødvendigt
jeg siger ikke at det også er din løsning, det vare mere for at fortælle at du ikke er alene med de tanker og den frustration
håber i finder jeres løsning og at det lille pus får det godt igen 
Anmeld