Hjælp Hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

skøjte-prinsessen

Hej alle sammen!

håber nogen kan hjælpe mig... min datter var til kiopraktor idag og hun lider af slem hovedpine og ja som andre børn i den lille alder vil de jo gerne kigge og dreje hoved, hvilket jo bare gør smerten værre. hun græder hele tiden pga smerten og jeg har lyst til at sidde og tude fordi det gør lige så ondt på mig, men jeg skal jo være der for hende, men føler mig magtesløs. vi fik af vide vi kunne give hende panodil men mig og min mor er nu ikke så glade for at give hende det, da hun kun lige er en md gammel. nogen der har prøvet det med deres/jeres børn eller kender nogen og vil i være meget søde at dele med mig hvad jeg kan prøve... for hun har virkelig ondt

håber at høre fra jer hurtigt

Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Faith

Hvor er det synd for hende

Jeg var også til kiropraktor med min Mikkel da han var ca 1 måned gammel (og 10 gange derefter) pga. en meget stiv nakke efter et ordentligt tryk da han blev født.

Fik at vide at kiropraktoren at vi godt kunne forvente at han ville få en noget urolig aften og nat efter første behandling. Og det fik vi også! Han var utrøstelig. Men dagen efter havde han det godt igen og kunne for første gang dreje hovedet mod venstre.

God bedring med hende!

Anmeld

27. maj 2011

skøjte-prinsessen

smillaluna skriver:

Hvor er det synd for hende

Jeg var også til kiropraktor med min Mikkel da han var ca 1 måned gammel (og 10 gange derefter) pga. en meget stiv nakke efter et ordentligt tryk da han blev født.

Fik at vide at kiropraktoren at vi godt kunne forvente at han ville få en noget urolig aften og nat efter første behandling. Og det fik vi også! Han var utrøstelig. Men dagen efter havde han det godt igen og kunne for første gang dreje hovedet mod venstre.

God bedring med hende!

mange tak for dit svar... hun glemte lige at informere mig om den del. men tænkte det nok, syntes bare det så synd for hende og hun vil ikke sove pga det gør ondt... gav i ham noget?

Anmeld

27. maj 2011

millesofie

hvis det er en engangs forstilling så giv hende lidt at falde i søvn på

jeg er heller ikke glad for panodil for vi ved jo alle hvor svært leveren har det med at udskille det igen og at det tager hårdt på de indre organer, men hvis det "bare" er i aften.. så ville jeg give hende lidt

jeg har giver min datter mindre end det lægen siger, for han siger 5 ml og jeg giver 3½-4 ml og det har virket alligevel (hun får væske i ørene)

Anmeld

27. maj 2011

skøjte-prinsessen

Fisenberg skriver:

hvis det er en engangs forstilling så giv hende lidt at falde i søvn på

jeg er heller ikke glad for panodil for vi ved jo alle hvor svært leveren har det med at udskille det igen og at det tager hårdt på de indre organer, men hvis det "bare" er i aften.. så ville jeg give hende lidt

jeg har giver min datter mindre end det lægen siger, for han siger 5 ml og jeg giver 3½-4 ml og det har virket alligevel (hun får væske i ørene)

hun har været sådan lige siden fødslen, men alle sagde hun nok var stresset fordi hun kom så hurtigt til verden... men syntes bare ikke det kunne være rigtigt det blev værre og værre jo ældre hun blev så derfor tog jeg hende til kiopraktor... men altså har det bare lidt sådan det jo ikke for sjov at man ikke kan få panodil baby men kun panodil junior og hun er jo slet ikke udvilket på samme måde nu som når hun går under junior, så har en stor frygt for at give noget i det hele taget...

Anmeld

27. maj 2011

Faith

snooks skriver:

mange tak for dit svar... hun glemte lige at informere mig om den del. men tænkte det nok, syntes bare det så synd for hende og hun vil ikke sove pga det gør ondt... gav i ham noget?

Nej vi gav ham ikke noget, for han vejede på det tidspunkt kun 2400 g og jeg turde simpelthen ikke.

Men hvis du ringer til vagtlægen kan han helt sikkert fortælle dig hvor meget du må give. Det regnes ud efter barnets vægt.

Anmeld

27. maj 2011

millesofie

snooks skriver:

hun har været sådan lige siden fødslen, men alle sagde hun nok var stresset fordi hun kom så hurtigt til verden... men syntes bare ikke det kunne være rigtigt det blev værre og værre jo ældre hun blev så derfor tog jeg hende til kiopraktor... men altså har det bare lidt sådan det jo ikke for sjov at man ikke kan få panodil baby men kun panodil junior og hun er jo slet ikke udvilket på samme måde nu som når hun går under junior, så har en stor frygt for at give noget i det hele taget...

det kan jeg godt forstå

min pige fik pludselig smerter, hun græd og græd og græd og jeg kunne intet gøre, viste ikke hvad der var galt.. men så så at der var en tand på vej og gav det skylden (der var hun ca 4mdr) men det blev ved, jeg kom til lægen med hende og det viste sig at hun fik væske i ørene hver gang hun fik tænder  

men det gjorde det jo ikke bedre hun var stadig under et år og jeg mente ikke at det ville være godt at putte panodil i hende overhoved

men efter nogle dage hvor hun bare var så ked og havde ondt, kunne jeg ikke mere, jeg følte at jeg var ond ved hende fordi jeg jo kunne hjælpe hende lige her og nu... og så fandt jeg på den løsning med at give mindre og kun når det virkeligt var nødvendigt

jeg siger ikke at det også er din løsning, det vare mere for at fortælle at du ikke er alene med de tanker og den frustration håber i finder jeres løsning og at det lille pus får det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.