2 børn med samme far, men ingen far interresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej Søde piger

Er der nogen herinde som har fået to børn med samme mand, uden at i har været kærester mellem de to børn? Og faderen ikke vil kendes ved børnene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Hej Søde piger

Er der nogen herinde som har fået to børn med samme mand, uden at i har været kærester mellem de to børn? Og faderen ikke vil kendes ved børnene?

Forstår ikke spørgsmålet????

Anmeld

27. maj 2011

eElak

æhm.. 2 knald med den samme mand, men ikke i forhold?? 

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Først er man b- venner, men så går man fra hinanden pga graviditet og manden vælger 100% ikke at vil ha noget med det kommende barn at gøre.
Men kan ikke holde op med at ordne moren. Moren er 100% afklaret med det ALDRIG bliver de to, men skal bare have dækket sit behov. Men manden nægter at bruge noget, og dermed kan det komme i endnu en graviditet.

Nogen som har fået to børn på denne måde? Altså valgt at beholde endnu 'et uægte barn'? Eller er jeg bare dum??

Anmeld

27. maj 2011

Sissel

Det er vel ikke dumt så længe du er afklaret med det.. Men det blir nok lidt svært at forklare ungerne det når de blir større og gerne vil vide hvem der er deres far.. Ud over det ser jeg ingen problemer med det..

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Det er vel ikke dumt så længe du er afklaret med det.. Men det blir nok lidt svært at forklare ungerne det når de blir større og gerne vil vide hvem der er deres far.. Ud over det ser jeg ingen problemer med det..

Tænker at der ikke er det store problem i det, nu hvor det er samme far. Så det trods alt én mand man har holdt sig til. Men det kan da godt ske det mig der er forkert på den.
Skulle bare høre om jeg var den eneste der havde været ude for det..
-Eller hvad man kalder det

Anmeld

27. maj 2011

Kamulla

øhm nej... ville aldrig røre min søns far på på måde igen.. kan ikke være sammen med der ikke ville vores barn..

desuden kunne du jo beskytte dig selvom han ikke ville trække rengjakken på,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.