Et nys, ka det gøre ondt på Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

hiili

Jeg får også sådan nogle stød i maven når jeg nyser eller hoster.. Men jeg har fundet ud af at hvis jeg lige spænder i maven eller bækkenet så gør det ikke ondt

Jeg har også været ret nervøs for at det var noget andet end ligamentsmerter, men man kan da ikke undgå at blive lidt nervøs..

mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Fenja09

Jep det kender jeg godt - både ved nys og kraftig hoste. Så du er ikke alene

/Fenja

Anmeld

27. maj 2011

MissGeoh

Jeg får det også, og jeg er vist ikke gravid..

Anmeld

27. maj 2011

SSL

BABYSOFIE skriver:

hejsa, jeg fik også ondt i maven og underlivet i et par sekunder efter jeg havde nyst men mener kun det var da jeg var højgravid.

k.h tine

Tak for svaret Jeg tror det må være de velkendte ligament smerter, så jeg er helt rolig igen

Anmeld

27. maj 2011

SSL

hiili skriver:

Jeg får også sådan nogle stød i maven når jeg nyser eller hoster.. Men jeg har fundet ud af at hvis jeg lige spænder i maven eller bækkenet så gør det ikke ondt

Jeg har også været ret nervøs for at det var noget andet end ligamentsmerter, men man kan da ikke undgå at blive lidt nervøs..

mvh

Hehe, nej - det er jo naturligt at man bliver bekymret for sin lille bebse derinde  Men det er, hørt fra de andre - HELT normalt 

Anmeld

27. maj 2011

SSL

Fenja09 skriver:

Jep det kender jeg godt - både ved nys og kraftig hoste. Så du er ikke alene

/Fenja

Jeg takker, og er blevet dejlig tryg igen - det er jo kun trøstende at hører at det er meget velkendt hos andre også

Anmeld

27. maj 2011

SSL

BigBabyWish skriver:

Vær du bare ganske rolig...

Det er helt normalt men bare hamrende ubehageligt, jeg vågnede engang midt om natten og skulle nyse og er du GAL det gjorde ondt i alle led...

Heldigvis er det en smerte som forsvinder meget hurtigt igen.

Ja, dine ledbånd giver sig rigtig meget lige nu, maven skal jo snart til at vokse lidt...

Ja, jeg synes jeg efter nyset, har ku 'mærke' mit underliv, når jeg har bøjet mig, rejst mig, sat mig igen osv.. Men at det bare kan mrækes, i en meget mild måde som da jeg nyste.. Men det er nok de ligament smerter, det er vel også 'på tide'

Anmeld

27. maj 2011

anynom

Er med her - den anden dag lå jeg på sofaen med benene strakt ud og nys! Så lå jeg og tudede fordi et ledbånd sagde smæld! Så nu bøjer jeg benene når jeg skal nyse

Anmeld

27. maj 2011

SSL

JulieWH skriver:

Er med her - den anden dag lå jeg på sofaen med benene strakt ud og nys! Så lå jeg og tudede fordi et ledbånd sagde smæld! Så nu bøjer jeg benene når jeg skal nyse

Måske jeg skulle gøre det samme fremover hehe..

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Hej piger

Jeg sidder her i sofaen, og pludselig skal jeg nyse, og nyser med 'fuld kraft', ikke overdrevent, men ganske normalt ikke-holder-tilbage-ny´s, idet jeg nyser (en reaktion fra nyset), giver det et voldsomt stik i maven, og gennem underlivet.. Blev faktisk meget bekymret for, hvorfor det mon gjorde ondt? Er det 'normalt' eller noget I kan genkende??

Det ikke en genkendelig smerte, det gjorde ondt, men var ikke ulideligt, men den er meget svær at forklarer og 'identificere' ...  

Jeg er 9+6 nu - Stina som ikke tør nyse igen før jeg ved det er 'normalt'

Ja!! Det har jeg prøvet én gang, blev total bange, det gjorde MEGA nas. Men jeg har været til MD siden, og lillepigen har det fint Så nys du bare! Alle dine ledbånd er jo blødgjorte, så det rykker nok lidt i dem når det er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.