Ville det være dumt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej Damer.

Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg kan teste. Jeg havde ÆL den 19 og 20, og har siden igår haft meget ømme babser, hele dagen idag har jeg været svimmel og haft kvalme 2 gange..

Tror i at det ville være muligt at teste idag??

Tak for hjælpen piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Filippa & Liva

Hej med dig...

Jeg ville sige at det er alt alt for tidligt at teste, det er kun en uge siden du havde ÆL så hvis du er gravid har ægget kun lige nået måske at sætte sig fast, så du ville under alle omstændigheder ikke kunne få et sikkert svar.

Ved godt det er svært at vente, men prøv at teste når du forventer at få mens igen - held og lykke!

Anmeld

27. maj 2011

maryjane

Synes du skal vente, det er også træls at blive skuffet selvom den måske viser positiv senere. Det er svært at vente ja. Men held og lykke.

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Hej med dig...

Jeg ville sige at det er alt alt for tidligt at teste, det er kun en uge siden du havde ÆL så hvis du er gravid har ægget kun lige nået måske at sætte sig fast, så du ville under alle omstændigheder ikke kunne få et sikkert svar.

Ved godt det er svært at vente, men prøv at teste når du forventer at få mens igen - held og lykke!

Det er bare træls med den ventetid

Jeg mærkede et jag for 3 dage siden, og det passer med tiden, om at ægget skulle sætte sig

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Synes du skal vente, det er også træls at blive skuffet selvom den måske viser positiv senere. Det er svært at vente ja. Men held og lykke.

Det er rigtig træls..

Jeg har været gravid før, og der gik jeg 8 uger over tid inden jeg fandt ud af det, og så lang tid skal der ikke gå denne gang..

Anmeld

27. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det er bare træls med den ventetid

Jeg mærkede et jag for 3 dage siden, og det passer med tiden, om at ægget skulle sætte sig

Jeg ved med sikkerhed hvordan du har det og kender alt til den lange ventetid...

Har du været gravid før, siden du er sikker på at det jag du følte er tegn på at et evt. æg har sat sig fast?

Under alle omstændigheder synes jeg det ville være dumt at teste allerede nu, da det er alt alt for tidligt..

Er du rent faktisk gravid ville du kun være ca. 3+0

Det kan også være lidt halvfarligt at teste så tidligt, i og med at der ikke er nogen sikkerhed for at ægget udvikler sig og bliver til en reel graviditet, nogle æg går jo desværre til grunde, også selvom man måske har testet tidligt positivt.

Så jeg ville foreslå dig at vente, men tro mig...

Jeg ved hvor svært det kan være, især når man virkelig ønsker en graviditet!

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg ved med sikkerhed hvordan du har det og kender alt til den lange ventetid...

Har du været gravid før, siden du er sikker på at det jag du følte er tegn på at et evt. æg har sat sig fast?

Under alle omstændigheder synes jeg det ville være dumt at teste allerede nu, da det er alt alt for tidligt..

Er du rent faktisk gravid ville du kun være ca. 3+0

Det kan også være lidt halvfarligt at teste så tidligt, i og med at der ikke er nogen sikkerhed for at ægget udvikler sig og bliver til en reel graviditet, nogle æg går jo desværre til grunde, også selvom man måske har testet tidligt positivt.

Så jeg ville foreslå dig at vente, men tro mig...

Jeg ved hvor svært det kan være, især når man virkelig ønsker en graviditet!

Det er irriterende at skulle vente, både min kæreste og jeg vil gerne vide det nu, jo

Jeg har været gravid 2 gange før, så jeg kunne måske forstille mig at det nu er 3 gang, håber ihvertfald meget.. (har ingen børn, da min mand ikke var klar )

Jeg plejer at få ømme babser ca 5 dage før min mens, men der er 13 dage til, lige nu.

Anmeld

27. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det er irriterende at skulle vente, både min kæreste og jeg vil gerne vide det nu, jo

Jeg har været gravid 2 gange før, så jeg kunne måske forstille mig at det nu er 3 gang, håber ihvertfald meget.. (har ingen børn, da min mand ikke var klar )

Jeg plejer at få ømme babser ca 5 dage før min mens, men der er 13 dage til, lige nu.

Forstår godt dine frustrationer...

Altså, om du tester eller ej bestemmer du jo helt selv - men nu spurgte du jo til andres mening om hvorvidt det ville være dumt eller ej, og jeg synes personligt det er alt alt for tidligt at teste.

Mht. dine symptomer er det godt nok også tidligt du mærker til dem, normalt kommer de først fra uge 4 af, men igen er kvinder jo så forskellige..desværre kan man også "snyde" sin krop til at tro man er gravid selvom man måske slet ikke er, netop fordi man så inderligt ønsker sig en graviditet.

Kan godt forstå I rigtig gerne vil vide om du er gravid eller ej og jeg kender alt til frustrationerne og den evige lange ventetid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.