Heej alle på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2011

DenLykkelige

Jeg vil lige starte med at præsentere mig selv lidt

Jeg er en pige på 22 som bor sammen med min vidunderlige kæreste på 26 Vi har sammen et stort hus på sydsjælland hvor vi bor med vores 2 hunde, og 2 venner og deres hund, på øverste etage (Vi bor 2 par i huset ).

Mig og min kæreste har prøvet det sidste halve år at nærme os imod at prøve på at blive gravide, og her igår, så var det sørme 2 streger på pinden(ne). Men men men.. Jeg havde P-stav for mange år siden (da jeg var 16) og det har aldrig nogensinde hændt mig at blive gravid, trods (uheldigvis) ubeskyttet sex. Og nu er den der endelig, forhåbentlig for at blive, men er så frygtelig nervøs for at tabe barnet, når jeg før ikke har kunne, så nu ved jeg slet ikke hvad jeg kan tillade mig.. Men den må jeg hellere tage i et andet forum!

Jeg ville bare lige præsentere mig lidt, håber i vil tage godt imod mig og mine spørgsmål...

Med de venligste hilsner

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Janni.

Hej Camilla

Velkommen til baby.dk. Håber du bliver glad for siden. Dine spørgsmål er velkommen, vi er her jo for det samme 

Anmeld

27. maj 2011

B&J

Hej og velkommen til håber der ligger en dejlig lille spir inde i maven til jer

Anmeld

27. maj 2011

LenaJohansen

velkommen til

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

CSDK<3 skriver:

Jeg vil lige starte med at præsentere mig selv lidt

Jeg er en pige på 22 som bor sammen med min vidunderlige kæreste på 26 Vi har sammen et stort hus på sydsjælland hvor vi bor med vores 2 hunde, og 2 venner og deres hund, på øverste etage (Vi bor 2 par i huset ).

Mig og min kæreste har prøvet det sidste halve år at nærme os imod at prøve på at blive gravide, og her igår, så var det sørme 2 streger på pinden(ne). Men men men.. Jeg havde P-stav for mange år siden (da jeg var 16) og det har aldrig nogensinde hændt mig at blive gravid, trods (uheldigvis) ubeskyttet sex. Og nu er den der endelig, forhåbentlig for at blive, men er så frygtelig nervøs for at tabe barnet, når jeg før ikke har kunne, så nu ved jeg slet ikke hvad jeg kan tillade mig.. Men den må jeg hellere tage i et andet forum!

Jeg ville bare lige præsentere mig lidt, håber i vil tage godt imod mig og mine spørgsmål...

Med de venligste hilsner

Camilla

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

27. maj 2011

twinny

velkommen til baby.dk

håber du bliver glad for at være her...

Anmeld

27. maj 2011

DenLykkelige

Lukasmor skriver:

Velkommen til og stort tillykke med graviditeten

Mange tak!

Anmeld

27. maj 2011

DenLykkelige

Baby-støv skriver:

velkommen til baby.dk

håber du bliver glad for at være her...

Det gør jeg helt sikkert

Anmeld

27. maj 2011

DenLykkelige

B&J skriver:

Hej og velkommen til håber der ligger en dejlig lille spir inde i maven til jer

Kan kun håbe på det samme Der er  alle steder fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.