triste nyheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2008

moniquesmor

jeg hente min datter igår fra dagplejen og der spørger dagplejen så hvad der er galt med min datter hun var slet ikke sig selv..
min glade lille pige have ikke ville lege med de andre eller spise og alle de andre ting.
bare hænge og hver ked..

så spørger hun så om det gik godt med morten og mig. (skal lige siges monique var syg hele sidste uge)
men jeg måttet jo så fortælle det hele til hende..
og nikker så og siger jeg kunne lige som mærke det på jers datter af det hele var gået sådan

der have jeg bare alle mest lyst til bare og græde helt vildt. men jeg kæmpe virkelig..
men det sætter virkelig nogen tanker igang omkring det her påvirker monique øvøv hvor er jeg ked af det her går udover min datter..
morten og mig har ellers haft det godt og ikke skændes. men børn mærker bare sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

eliasogmor

ja det gør de..min lille guldklump, kan mærke det bare ved at jeg diskuterer over tlf...så blir han pivet......

Anmeld

18. november 2008

twinboys

Ja det gør børn også selv om man ikke skændes... Men de kan mærke alt...

Så tryghed tryghed tryghed er vigtig for hende...

Majbritt

Anmeld

18. november 2008

moniquesmor

jaa håber bare snart monique og mig for en lejlighed så der kan komme ro over hendes liv igen

Anmeld

19. november 2008

MorCamilla

Ja jeg kan godt følge dig.. Man vil jo bare sine børn det bedste.. Og hvor er det super at du om Morten ikke har skændes den sidste uge, mens hun har været der...
Men børn mærker mere end man tror, hvilket nogle gange er beklageligt, men også på en måde godt nok...

Det er hårdt for børn når mor og Far ikke længere kan være kærester (nu snakker jeg af erfaring) for børnene / barnet vil føle sig overset, (selv om man leger, læser osv som man plejer, kan barnet godt mærke at der er noget galt)

Jeg håber at I finder en lejlighed snart, så du og Monique kan få startet "jeres" eget liv (eller hvad man nu skal sige)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.